• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 17 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15029
+
-

کوتاه از سیاست

 تفاوتی ندیدم

سیدمحمود دعایی نماینده ولی فقیه در مؤسسه اطلاعات در گفت‌وگو با جماران، درخصوص نحوه برگزاری مراسم عمامه‌گذاری سیداحمد‌خمینی در نیمه شعبان اظهار کرد: مراسم عمامه‌گذاری سیداحمد‌خمینی هم شبیه همان مراسم‌های سنتی عمامه‌گذاری برگزار شد و من تفاوتی با مراسم‌های دیگر در آن ندیدم.

  توصیه جلیلی برای استفاده از روش‌های احمدی‌نژادی

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سلسله جلسات دولت سایه که ایسنا خبر آن را منتشر کرد، گفته است: 6سال قبل نیز مانند امروز، کشور با مشکل ارز مواجه بود که در آن زمان مجموعه تدابیری اندیشیده شد که با روی کار آمدن دولت یازدهم، بسیاری از این تجارب و تدابیر کنار گذاشته شد.

  اروپا تلاش بیشتری به خرج دهد

محمدجواد ظریف در دیدار آنیکا سودر، قائم‌مقام وزارت امور خارجه سوئد ضمن اشاره به مواضع و دیدگاه‌های کشورمان درخصوص مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال برجام و همچنین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، تأکید کرد: اروپا باید تلاش بیشتری برای حفظ برجام و انجام تعهدات آمریکا به عمل آورد.

  سؤال از وزیر اطلاعات

احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح سؤال مشترک خود و چند نماینده دیگر از وزیر اطلاعات که قرار است در جلسه روز سه‌شنبه (18اردیبهشت ماه) به کمیسیون امنیت ملی بیاید، گفت: یکی از سؤالات بنده درباره برداشته‌شدن ممنوع‌الخروجی کاوه مدنی بود که با توجه به اینکه وی مشکلاتی داشت نباید این اجازه به او داده می‌شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید