• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 13 دی 1400
کد مطلب : 149967
+
-

با مردم/ چرا مراکز بهداشت دیگر تست کرونا نمی‌گیرند

اغلب مراکز بهداشت از ارائه خدمات نمونه‌برداری (تست کرونا) خودداری کرده و مراجعان را سرگردان می‌کنند در حالی‌که با شرایط اقتصادی فعلی بسیاری از مردم توان پرداخت تست‌های کرونا در آزمایشگاه‌ها را ندارند و از طرفی چندی قبل اعلام شده بود که تست رایگان کرونا در مراکز بهداشت و دولتی انجام می‌شود.
محمدرضایی از تهران

  اتوبوس خوابی ضرورت توجه به آسیب‌های اجتماعی را عیان‌تر کرد
پدیده اتوبوس‌خوابی که در آن افراد بی‌خانه و کاشانه، با زحمت و رنج پُر دردسر و با صرف هزینه، به‌جای یک خواب راحت و بی‌دردسر در خانه‌ای که وجود ندارد به جان می‌خرند، باید مسئولان عزیز را بیشتر به فکر بیندازد تا با تمهیداتی از جمله تهیه مسکن ارزان برای آنها و بقیه مردم، جلوی این آسیب‌های اجتماعی فزاینده و درد و رنج‌هایی را که در پی آن می‌آید، بگیرند.
محمود بلیغیان از اصفهان

   داخل بوستان شریعتی نمازخانه ساخته شود
از شهرداری منطقه 19تقاضای ساخت نمازخانه بزرگ داخل بوستان بزرگ شریعتی را داریم. سالیان سال است از نبود محل اقامه فریضه نماز در این بوستان در رنج و سختی هستیم.
حسنی از تهران

  بنزین محدود ولی کیفی عرضه شود
کیفیت بنزین در ایران واقعا بد است درحالی‌که می‌شود با عرضه محدودتر، بنزین خوب و در خور‌ شأن مردم ایران توزیع شود. در آن صورت هوا بدون باد و بارندگی هم پاکیزه خواهد ماند و بخش عمده‌ای از آلودگی هوا خودبه‌خود برطرف می‌شود.
تهامی از تبریز

‌  سال 89 تسویه کردیم تاکنون مسکن مهر را نگرفته‌ایم
از متقاضیان مسکن مهر در کیانمهر کرج شهرک ابریشم هستم که از سال89 و بعد از تسویه تمامی هزینه‌های مربوطه همچنان منتظر تحویل واحد هستیم. البته این موضوع شامل 500نفر دیگر است که همگی منتظر تحویل واحد هستیم اما شرکت سازنده واحدی به ما تحویل نمی‌دهند و حتی در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. از مسئولان تقاضا داریم به این موضوع به‌صورت جدی رسیدگی شود.
حسن باقری از تهران

  تنها ورزشگاه و زمین چمن ایلام 10سال در انتظار بهره‌بردار
تنها ورزشگاه و زمین چمن ایلام بیش از 10 سال است در انتظار بهره‌بردار است درحالی‌که تکمیل شده است. واقعا چرا اجازه ورود به آن داده نمی‌شود؟ پس چرا این زمین و ورزشگاه را با صرف هزینه‌های کلان ساخته‌اند. چه ماجرایی پشت این قضیه است که اجازه می‌دهند چنین ظرفیتی که از سرمایه‌های ملی برای آن هزینه شده است هرز برود و فرسوده و کلنگی شود. لطفا مسئولان دلیل قانع‌کننده برای آن ارائه کنند.
نوری از ایلام

این خبر را به اشتراک بگذارید