• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 13 دی 1400
کد مطلب : 149964
+
-

مرگ راننده 206 در تصادف زنجیره‌ای 14خودرو

مرگ راننده 206 در تصادف زنجیره‌ای 14خودرو

تصادف زنجیره‌ای 14خودرو در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری به مرگ سرنشین یکی از خودروها منجر شد.
به گزارش همشهری، این تصادف ساعت 2:27 بامداد دیروز (یکشنبه) در مسیر شمال به جنوب بزرگراه، روی پل ستارخان اتفاق افتاد و در جریان آن 14خودرو شامل ٩ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه اتوبوس بدون مسافر و 4 دستگاه کامیون و کامیونت با یکدیگر تصادف کردند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در توضیح این حادثه گفت: برخوردی که بین برخی از خودرو‌ها اتفاق افتاده بود سطحی بود اما بخش اصلی و شدید این برخورد بین یک دستگاه خودروی ٢٠۶ و یک دستگاه کامیون کمپرسی اتفاق افتاده بود. این دو خودرو به‌شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند به‌گونه‌ای که خودروی ٢٠۶ کاملا زیر کامیون کمپرسی قرار گرفته و متلاشی شده بود.
او ادامه داد: با حضور یک دستگاه جرثقیل عملیات آغاز شد، عوامل راهور و اورژانس نیز در محل حضور داشتند. عوامل پلیس راهور کمک کردند که بار ترافیکی به حالت اولیه بازگردد. خودروی ٢٠۶ با وسیله جرثقیل جابه جا شد و خودرو را بیرون کشیدند. قطعات متلاشی شده خودروی ٢٠۶ را برش دادند و یک آقای جوان به ظاهر ٣۵ ساله را از خودرو خارج کردند. وی دچار آسیب‌های شدیدی شده بود که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.
ملکی ادامه داد: راننده کامیون نیز یک آقای حدودا ۶٠ ساله بود که او نیز دچار مصدومیت شده بود. وی نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شد. سایر خودروها غالبا تک سرنشین بودند و خودشان از خودرو پیاده شده بودند. درنهایت محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت 5 بامداد عملیات به پایان رسید.
در همین حال، سرهنگ علی شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این‌باره گفت: در این حادثه ابتدا یک دستگاه کامیون کمپرسی دچار نقص و مسیر مسدود شد که در همین لحظه به‌دلیل بارش باران و لغزندگی معبر چندین خودروی دیگر نیز با کامیون برخورد کردند که دقایقی بعد یک دستگاه کامیون به‌دلیل لغزندگی معبر و عدم‌واکنش به موقع با یک دستگاه سواری پژو206برخورد کرد که متأسفانه سواری پژو میان 2 کامیون قرار گرفته و راننده پژو جان خود را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید