• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 12 دی 1400
کد مطلب : 149752
+
-

گل‌زن/ سکوت مرموز فدراسیون

الهام محمودی - روزنامه‌نگار

پس از وقفه‌ طولانی بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، خبر رسیده که فروزان سلیمانی عهده‌دار این مسئولیت شده است. سال2015 که تیم ملی برای اولین‌بار در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی رسید، سلیمانی سرمربی تیم بود و رزومه او این انتخاب فدراسیون را تأیید می‌کند اما معلوم نیست چرا فدراسیون در اعلام خبر انتخاب او مردد است و دست دست می‌کند. گفته می‌شود سلیمانی حتی لیست بازیکنانی را که به اردوی اول دعوت کرده به فدراسیون داده و کارش را شروع کرده است. سلیمانی در تماس‌های تلفنی خبرنگاران هم گفته است: «در زمان مناسب صحبت می‌کنم.» در فدراسیون چه خبر است؟

هت‌تریک، پوکر، گلات
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ۳۴گل از خط دروازه‌ها گذشت و 3بازی ۲۶گل داشت. گلزنان 2دبل، یک‌هت‌تریک، یک پوکر و یک گلات به جا گذاشتند و جدول گلزنان را زیر و رو کردند. سپاهان با گلات هاجر دباغی 10 بر صفر ملی‌پوشان شهرکرد را شکست داد. مونا حمودی برای شهرداری بم 4گل به ثمر رساند. هت‌تریک هفته هفتم هم به نام الهام فرهمند ثبت شد. مادر آرنیکای ۶ماهه که این روزها در آماده‌ترین دوران فوتبالی‌اش به سر می‌برد و خبرساز شده، با این گل‌ها خودی نشان داد. باید دید این گل‌ها او را به جام ملت‌های آسیا می‌رساند یا نه.

آسترازنکای تساوی‌ساز
شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی در خانه‌ مقابل نماینده البرز با تساوی یک-‌یک متوقف شد. مریم نجاتی سرمربی سیرجانی‌ها این تساوی را گردن فدراسیون انداخته است. او معترض است که چرا فدراسیون 48ساعت مانده به بازی تیمش در لیگ به بازیکنان تیم ملی دوز سوم واکسن زده‌ است؟ بازیکنان تیم ملی که باید در جام ملت‌های آسیا بازی کنند، برای دوز سوم آسترازنکا زده‌اند و بعضی‌ از آنها عوارض داشته‌اند. فاطمه علیپور، مدیر تیم ملی در پاسخ نجاتی گفته است: «تزریق ۷۲ساعت قبل از بازی‌ها با هماهنگی کمیته پزشکی انجام شد و بازیکنان ۲۴ساعت دوران نقاهت را در اردو سپری کردند.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید