• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 12 دی 1400
کد مطلب : 149777
+
-

سندروم «همه‌چی قبلا بهتر بود»!

اینتر جایی برای لوکاکوی ناراضی ندارد

هواداران اینتر با اینکه در فصل جاری تیم بهتر و هجومی‌تری نسبت به فصل قبل که توانستند نوار قهرمانی‌های 9ساله یوونتوس را در سری‌آ پاره کنند دارند، به اختلاف بین لوکاکو و توخل واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند. برخی برای بازگشت این مهاجم بلژیکی لحظه‌شماری می‌کنند و برخی دیگر نه. لوکاکو در مصاحبه‌ای با اسکای اسپرت ایتالیا گفته بود که دوست داشته قراردادش را با اینتر تمدید کند ولی آنها نخواسته‌اند. او از احتمال بازگشت به این تیم در آینده هم خبر داد. همین حرف‌ها توماس توخل را ناراحت کرد. 
سرمربی آلمانی چلسی در پاسخ به این مصاحبه‌گفته بود که آن حرف‌ها را دوست ندارد چون تیم در شرایطی نیست که به این مصاحبه‌ها نیاز داشته باشد. اینتر با وجود مهاجمانی مثل ژکو، لائوتارو و دیگران و تلاش برای جذب سباستین هالر از آژاکس و قیمت بالای لوکاکو بعید است بتواند یا بخواهد مهاجم فصل قبل خود را برگرداند. امید بخشی از هواداران تیم ایتالیایی به انتقال قرضی این بازیکن ناراضی است اما هیچ اتفاقی در زمستان نخواهد افتاد.
لوکاکو در بازگشت به چلسی شروع خیلی خوبی داشت و در همان نیمه اول نخستین بازی‌اش به آرسنال گل زد اما مصدومیتی ناگهانی باعث افت او شد، افتی که او را از ترکیب دور کرد تا مدت‌ها در حسرت گلزنی بماند. روملو در 2‌فصل حضورش در باشگاه ایتالیایی 64گل در 95بازی به ثمر رساند و این تیم را به نخستین قهرمانی پس از 11سال هدایت کرد و سپس با 115میلیون یورو به چلسی فروخته شد. او در این فصل تنها در 18بازی به میدان رفته و 7گل و 2‌پاس‌گل به نام خودش ثبت کرده. توخل در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود چگونه می‌شود لوکاکو را در بهترین فرمش دید، گفته: «تمرین، تمرین، بازی، تمرین، بازی، تمرین، خواب، تغذیه مناسب، تمرین، بازی، نوشیدن زیاد آب، خواب، تغذیه مناسب و مصاحبه نکردن!» یعنی لوکاکو همه اینها را رعایت نمی‌کند. لوکاکو حتی در بخشی از مصاحبه‌اش گفته بود که به لائوتارو پیشنهاد کرده به چلسی نرود تا بار دیگر در اینتر در کنار هم بازی کنند. در بخش دیگری حتی از سیستم چلسی هم انتقاد کرده بود. او حالا از چشم چلسی و اینتر افتاده. او گفته دوست دارد به اینتر برگردد و سپس برای اندرلخت هم بازی کند. پیش از بازگشت به چلسی برای بازگشت به این تیم هم بی‌تابی می‌کرد. لوکاکو دچار سندروم نوستالژیک و افسردگی است؛ تصور می‌کند در گذشته همه‌‌چیز بهتر بود و برای همین دوست دارد هر بار به چلسی، اینتر یا اندرلخت برگردد!

این خبر را به اشتراک بگذارید