• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 دی 1400
کد مطلب : 149775
+
-

شروع دوباره لالیگا

رئال و بارسا زیر سایه کرونا دور برگشت را آغاز می‌کنند


درحالی‌که کرونا به همه تیم‌های لالیگایی غیر از 3 تیم ختافه و آلاوس و ویارئال حمله برده، دور برگشت لالیگا و نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها از امروز آغاز می‌شود. رئال مادرید ساعت 16:30با یکی از 3‌تیم مصون از کرونا یعنی ختافه بازی می‌کند و بارسلونای کرونازده با مایورکا. ظرفیت ورزشگاه‌ها برای مسابقات لالیگا به 75درصد کاهش یافته و سختگیری‌های بیشتری برای تماشاگران اعمال شده است.

رئال
رئال در سال2021توانست 96امتیاز کسب کند و تنها 2‌باخت در لالیگا داشت. رئال فصل قبل با بدشانسی و اشتباهات داوری قهرمان لیگ نشد. اوکی‌دیارا، یکی از رسانه‌های اسپانیایی بررسی و ادعا کرده که در سال میلادی گذشته 22پنالتی برای رئال گرفته نشده یا به اشتباه به زیان این تیم گرفته شده. حالا با توجه به اختلاف زیادی که بین این تیم با بارسا و اتلتی به‌وجود آمده و فاصله 8امتیازی با سه‌ویای رده دومی، بهترین زمان برای قهرمانی آنچلوتی در تنها لیگی است که قهرمانی آن را به‌دست نیاورده. سرمربی رئال در سری‌آ، بوندس‌لیگا، لیگ فرانسه و لیگ برتر قهرمان لیگ شده. غیر از یوویچ تست همه بازیکنان رئال که قبلا مثبت شده بود، منفی شد. وینیسیوس هم همینطور اما تا دیروز مشخص نبود اینها مجاز به حضور در مسابقه هستند یا خیر. مجوز کاماوینگای محروم و کورتوا و والورده برای این بازی صادر شده.

بارسا
بارسا برای بازی امشب با مایورکا که بازی ساده‌ای به‌نظر می‌رسد کار سختی در پیش دارد چون تعداد بازیکنان در دسترس این تیم نسبت به غایبان کمترند. فاتی، بریت‌ویت و ممفیس در آخرین مرحله ریکاوری هستند ولی مقابل مایورکا حضور نخواهند داشت. این 3‌بازیکن برای سوپرجام اسپانیا در عربستان حضور خواهند داشت. دنی آلوز، جوردی آلبا، دمبله، بالده، کوتینیو، اومتیتی، ازلزولی به‌دلیل ابتلا به کرونا، پدری، فاتی، فران تورس، ممفیس دیپای، سرخی روبرتو، بریت‌ویت به‌دلیل مصدومیت، گاوی به‌دلیل محرومیت و کرونا، بوسکتس به‌دلیل محرومیت و سرجینیو دست به‌دلیل مصدومیت و کرونا در این بازی غایب خواهند بود. تست دوباره لنگله منفی شد و او برای این بازی در دسترس است. بارسلونا در سال2022شلوغ‌ترین باشگاه اروپا خواهد بود و ورودی‌ها و خروجی‌های زیادی خواهد داشت. به ژاوی برای جذب بازیکن اختیار تام داده شده و او مثل مربیان لیگ برتری می‌تواند کارهای مدیریتی را هم به‌عهده بگیرد. مارکا گزارش داده که ژاوی به بازیکنان زنگ می‌زند و مکالمه را اینگونه آغاز می‌کند: «سلام، من ژاوی‌ام، می‌خواهی برای بارسلونا بازی کنی؟» این نخستین پیام ژاوی به بازیکنانی است که می‌خواهد با آنها قرارداد ببندد، تمام اختیارات مدیریتی به او داده شده تا بازیکنانی را که می‌خواهد و متناسب با فلسفه خود انتخاب کند. اوست که مذاکرات را آغاز می‌کند و این کار را با موراتا و فران تورس نیز انجام داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید