روابطعمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «قدردانی از دستاندرکاران بازار میوه و تره بار حکمت واقع در قیطریه» در ستون با مردم روز 25آذر پاسخ داده است: با امتنان فراوان از پیام قدردانی این شهروند عزیز از حسن عملکرد بازار میوه و تره بار حکمت واقع در قیطریه در عرضه میوه و ترهبار با کیفیت مطلوب و محصولات تنظیم بازار و مدیریت مناسب و برخورد خوب پرسنل زحمتکش بازار مذکور، مراتب زیر را به آگاهی ایشان و دیگر شهروندان محترم میرساند.
خدمت بیمنت، برخورد مناسب و احترام به شهروندان، وظیفه اصلی و ذاتی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است که مجموعه همکاران این سازمان در مورد آن، اجماع و توافق دارند و تمام توان و تلاش خود را بهکار گرفتهاند تا این اصل اولیه و اساسی را در تمام سطوح، سرلوحه کار خود قرار دهند.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خود را قدردان اعتماد و رضایت شهروندان بهعنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی خود میداند و بهمنظور حمایت از مردم و کمک به دستگاههای مسئول در توزیع مستقیم محصولات تنظیم بازار بین شهروندان طی سالهای اخیر، تمام امکانات و ظرفیت خویش را بهکار گرفته است.
از شهروندان عزیز درخواست میشود برای نظارت هر چه جامعتر و دقیقتر بر عملکرد میادین میوه و تره بار و رعایت بیش از پیش حقوق شهروندی، ناظران آگاه و چشمان بینای این سازمان در رصد عملکرد این مراکز بوده و هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا تقدیری را با سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به شماره تلفن1888 درمیان بگذارند.
شنبه 11 دی 1400
کد مطلب :
149712
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/xkDLr
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved