• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 11 دی 1400
کد مطلب : 149709
+
-

با مردم/ میادین منطقه14 تهران کیوسک روزنامه فروشی ندارد


متأسفانه در منطقه14 تهران، هیچ کدام از میادین بروجردی، باغچه بیدی، سرآسیاب دولاب و... کیوسک روزنامه فروشی ندارند و ما باید برای تهیه و خرید روزنامه تا خیابان پیروز‌ی برویم.
هدایتی از تهران

 آمادگی برای زلزله باید همیشگی باشد نه مقطعی
باتوجه به زلزله‌خیز بودن کشورمان و تجارب تلخی مثل زلزله بم و رودبار، هشدار جهت آمادگی هنگام وقوع زلزله و پس از آن باید همیشگی باشد نه صرفا بعد از وقوع آن! از طرفی مسئولان استان‌های زلزله خیز هم باید آمادگی کافی و قبلی جهت امداد و مدیریت بحران در این شرایط را پیش از وقوع داشته باشند.
توکلی شهمیرزادی از قائم شهر

 افزایش حقوق براساس میزان دریافتی تحولی واقعی است
طبقه بندی حقوق براساس میزان دریافتی‌ها و افزایش درصدی بر مبنای آن یک تحول واقعی برای از بین بردن فاصله‌های ثروتمند و فقیر است همان چیزی که مطالبه چندین ساله معلمان محترم و دیگر حقوق بگیران بوده است.
رضایی از تهران

  با یک‌میلیون‌و900هزار تومان در ‌ماه چگونه زندگی کنم
بازنشسته‌ای ازکارافتاده هستم و چند سر عائله دارم که همگی تحت پوشش من هستند. شما بگویید با حقوق یک‌میلیون‌و900هزار تومان در ‌ماه چگونه زندگی کنم؟
ادیب از کرج

  نظارت بیشتری بر کار رانندگان تاکسی‌های اینترنتی صورت گیرد
بعضی از رانندگان اینترنتی به‌محض سوار کردن مسافر برای خودداری از پرداخت کمیسیون به شرکت، سفر را لغو می‌کنند. سؤال اینجاست که درصورت وقوع مشکل و یا جرم توسط این افراد چطور می‌شود راننده متخلف را تحت تعقیب و بازداشت قرار داد؟
علوی از تهران

  ‌مبالغ تصاعدی مصرف برق در فصل سرما حذف شوند
با سرد شدن هوا در این روزها و شب‌ها، طبیعتا نیاز به وسایل گرم‌کننده ازجمله بخاری و شوفاژ و پکیج بیشتر می‌شود، لذا ضروری است مبالغ اضافی و تصاعدی مصارف برق و گاز و جریمه‌های اینگونه موارد در این فصل سرما از قبض‌های پیامکی و یا کاغذی کلا برداشته و موقتاحذف شوند.
محمود بلیغیان اصفهانی

  چاله‌های بزرگراه آزادگان را پر کنید
بالای پل شهید رجایی در بزرگراه آزادگان، چاله‌های متعدد و عمیقی هست که موجب خسارت به جلوبندی خودروها می‌شود. خود من امروز در یکی از این چاله‌ها افتادم و حالا خدا می‌داند چقدر باید برای ماشینم هزینه کنم. درحالی‌که پر کردن این چاله‌ها آنچنان هزینه و مشکلی ندارد.
حمزه‌لو از تهران

  وام مددجوی کمیته امداد برای دیرکرد اقساط مصادره شد
مددجوی کمیته امداد و بیمار سرطانی هستم که سال82 برای یک وام ضامن فردی شدم که اقساط خود را نپرداخت و آن اقساط برعهده من بود و البته پولی برای پرداخت آن نداشتم. چندی پیش بعد از دوندگی بسیار و پیدا کردن ضامن به شرط نصف کردن وام 10میلیونی با وی، موفق شدم 10میلیون وام از بنیاد مستضعفان بگیرم. به محض اینکه وام به حسابم واریز شد همه آن یکجا به جای اقساط معوقه آن فرد مقروض به بانک که ضامنش شده بودم مصادره شد درحالی‌که قرار بود تنها 5میلیون تومان از وام دستم را بگیرد. دیگر نمی‌دانم صدایم را چگونه به گوش کسی برسانم. واقعا باید برای وام آن فرد بعد از 18سال تنها امیدم را ناامید می‌کردند.
منصور اسدزاده از فازیک اندیشه شهریار

این خبر را به اشتراک بگذارید