• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149332
+
-

آماربازی/ 7/30

دانیال اسماعیلی‌فر با میانگین امتیاز 7.30دوباره صدرنشین جدول بازیکنان لیگ برتر شد. مدافع راست سپاهان که بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل صدرنشینی در جدول متریکا را تجربه کرده، این هفته مقابل پیکان نمره خوبی نگرفت و میانگین امتیازاتش کمی افت کرد اما باز هم در صدر قرار گرفت. اما امید عالیشاه این هفته هم نمره خوبی گرفت و باز هم به صدر جدول نزدیک‌تر شد. عالیشاه که در سه چهار هفته اخیر خودش را از رتبه‌های دورقمی به جمع صدرنشین‌ها رسانده، این هفته هم با امتیاز 7.33بهترین بازیکن تیمش بود و میانگین نمراتش را هم به 7.24رساند تا دومین بازیکن برتر لیگ یازدهم باشد. احمدزاده (سپاهان) و مهدی‌پور (استقلال) نفرات سوم و چهارم این جدول هستند.

7/15
 حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک با میانگین امتیاز 7.15یک‌بار دیگر به صدر جدول دروازه‌بان‌ها رسید و بهترین گلر این فصل از نگاه متریکا شد. پورحمیدی چند هفته‌ای صدرنشینی را به محسن فروزان (گل‌گهر) واگذار کرده بود و جالب اینکه این هفته تیم‌های این دو دروازه‌بان با هم روبه‌رو شدند و پورحمیدی امتیاز بالاتری گرفت. روز جمعه گذشته در اراک، تیم میهمان حملات بیشتری داشت و پورحمیدی برای ثبت هشتمین کلین‌شیت خود در این فصل، سیوهای زیادی کرد و با نمره 7.86بهترین بازیکن میدان شد. فروزان هم نمره 7.11گرفت و میانگین امتیازاتش به 7.14رسید تا با اختلافی ناچیز نسبت به رقیبش در رتبه دوم قرار بگیرد. بشاگردی (هوادار) و حسینی (استقلال) در رتبه‌های بعدی هستند.

 7/14
تیم استقلال بالاخره این هفته با امتیاز 7.14به صدر جدول متریکا رسید. در جدولی که سایت متریکا براساس عملکرد فنی تیم‌ها تشکیل می‌دهد، استقلال تا‌کنون صدرنشین نشده بود و عنوان بهترین تیم لیگ دائما بین سپاهان و گل‌گهر دست‌به‌دست می‌شد. اما تیم فرهاد مجیدی که این هفته بالاخره توانست با اختلاف امتیاز خوبی صدرنشین لیگ شود، در جدول متریکا هم بالاخره رقبا را جا گذاشت و بهترین تیم شد. استقلال این هفته در بازی با پدیده نمره 7.9را دریافت کرد و میانگین نمراتش را تا 7.14ارتقا داد. گل‌گهر اما این هفته به نمره 6.9رسید و میانگین نمراتش تا 7.07پایین آمد که رتبه دوم جدول را نصیب این تیم کرد. پرسپولیس (6.98)، آلومینیوم (6.97) و سپاهان (6.96) در رتبه‌های بعدی هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید