• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 7 دی 1400
کد مطلب : 149314
+
-

عدد خبر/ 1۶۶سرمایه‌گذار

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۶۶سرمایه‌گذار در ۹ماهه امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده و زمینِ دارای زیرساخت دریافت کرده‌اند. به گزارش ایرنا، رضا‌صفاری افزود: به این سرمایه‌گذاران که امسال برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با این شرکت قرارداد منعقد کرده‌اند، ۱۵۷هکتار زمین واگذار شده است.

4درصد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران سهم بودجه استان در تولید ناخالص داخلی را 4درصد ذکر کرد و گفت: 3289میلیارد تومان از بودجه ابلاغ شد. به گزارش مهر، مفید غلامی‌راد اظهار کرد: ۲۵۹میلیارد تومان تخصیص نقدی و تخصیص اسنادی در بندهای مختلف در مجموع  1337میلیارد تومان است.

70میلیارد تومان
مدیرکل امور عشایر بوشهر از کاهش تولید علوفه در مراتع استان خبر داد و گفت: کاهش بارش باران و ادامه خشکسالی‌ها ۷۰میلیارد تومان به عشایر استان بوشهر خسارت وارد کرده است. به گزارش تسنیم، عبدالمحمد امینی‌زاده با بیان اینکه 640هزار هکتار مراتع بوشهر در اختیار عشایر است، اظهار کرد: ادامه خشکسالی‌ها موجب کاهش 50درصدی تولید علوفه شده است.

55 اثر
معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی از ارسال ۵۵اثر صنایع‌دستی استان برای دریافت مهر اصالت ملی در سال۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش فارس، محمدرضا قهرمانیان اظهارکرد؛ این آثار شامل رشته‌های دستبافته‌های داری، حجاری سنتی، رودوزی سنتی، چاپ باتیک، ابریشم‌بافی، پاپیه‌ماشه، چوب منبت، کلاه‌بافی، زیورآلات سنتی، قلمکاری، زیر لعابی، سراجی سنتی، عروسک محلی و ساخت سازهای سنتی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید