• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 1 دی 1400
کد مطلب : 148835
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2k0yP
+
-

زیر یک خم/ حمله به آقای خاص

مهاجرت یک فرنگی‌کار جوان به کشور صربستان کافی بود تا منتقدین محمد بنا سرمربی تیم ملی حملات متعددی را در رسانه‌ها و صفحات شخصی خود علیه او ترتیب دهند. قاسم رضایی دارنده مدال طلا و برنز المپیک، سعید عبدولی دارنده برنز المپیک و امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در صف اول منتقدین بنا هستند که توسط هم‌تیمی‌های سابقشان حمایت می‌شوند. آنها همگی از شاگردان سابق بنا هستند که با او به مدال جهانی و المپیک رسیدند. عبدولی پایش را از انتقاد فراتر گذاشته و بارها به سرمربی تیم ملی توهین کرده ولی رضایی و نوروزی در چارچوب ادب انتقادات‌شان را مطرح کرده‌اند. لازم است مسئولان فدراسیون با درایت این موضوع را حل کنند تا کشتی فرنگی که با محمد بنا در جهانی نروژ به 4طلای ارزشمند رسید از ریل موفقیت خارج نشود.

فرنگی ایران، پنجم جهان
اتحادیه جهانی کشتی، 5تیم برتر کشتی جهان در سال2021 را انتخاب کرد که بر این اساس تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 4مدال طلا و 2برنز در رقابت‌های جهانی نروژ به‌عنوان پنجمین تیم موفق کشتی جهان در این سال انتخاب شد. در این رده‌بندی، تیم‌های کشتی زنان ژاپن در المپیک توکیو، تیم کشتی آزاد روسیه در المپیک توکیو و تیم‌های زنان اوکراین و قرقیزستان در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ با هدایت محمد بنا با کسب 4مدال طلا توسط میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی و 2مدال برنز محمدعلی گرایی و پژمان پشتام پس از روسیه بر سکوی دوم جهان ایستاد.

فرنگی‌کاران به عراق می‌روند
ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران که در اردوی 10روزه عراق به‌سرمی‌برند، زودتر از موعد به ایران بازخواهند گشت. این اردو قرار بود تا ششم دی‌ماه طول بکشد اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که آزادکاران 3روز زودتر از برنامه تعیین‌شده برمی‌گردند. همچنین محمدرضا گرایی قهرمان وزن 67کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020توکیو و صاحب نشان طلای مسابقات جهانی 2021نروژ، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز وزن97کیلوگرم المپیک و قهرمان جهان به همراه حمید سوریان و ابراهیم مهربان نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون کشتی امروز راهی عراق می‌شوند. فرنگی‌کاران هم به همراه آزادکاران به ایران بازخواهند گشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید