• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 9 آذر 1400
کد مطلب : 146893
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/n512P
+
-

روی خط سیاست/ توصیه وزیر کشور به استانداران

وزیر کشور در حاشیه مراسم تودیع معارفه استاندار خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: استانداران باید در مدار توسعه گام بردارند. به‌گزارش ایسنا، احمد وحیدی گفت: استانداران مسئولیت‌های مختلفی برعهده دارند، اما مهم‌ترین مسئولیت آنها حفظ وفاق، همبستگی و فعال کردن ظرفیت‌های خفته استان است.

  سند تحول دولت، آماده رونمایی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گردهمایی معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها گفت: سند تحول دولت آماده شده و به‌زودی رونمایی می‌شود. این سند، اقدام مهمی است و کار کارشناسی دقیق و عمیقی انجام شده و پژوهشگاه‌های مختلف نظر داده‌اند. به‌گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی اظهارکرد: این سند از پشتوانه علمی و تجربی قوی برخوردار است و اهداف بیانیه گام دوم در آن لحاظ شده است و همه باید کمک کنند تا بتوان اهداف سند تحول را محقق کرد.

  موانع استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور رفع می‌شود
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با ایرانیان مقیم اسپانیا گفت: مجلس آماده رفع موانع برای استفاده مطلوب از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور است. به ‌گزارش خانه ‌ملت، علی نیکزاد ضمن پاسخگویی به پرسش‌ها، برآمادگی کامل مجلس و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در ارائه راهکارهای تقنینی و اجرایی کشور برای رفع مشکلات و موانع و استفاده مطلوب از ظرفیت فراوان هموطنان مقیم خارج از کشور تأکید کرد.

  2انتصاب جدید در قوه قضاییه
طی احکامی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، علی القاصی‌مهر به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری تهران و علی صالحی به‌عنوان دادستان تهران منصوب شدند. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، القاصی‌مهر پیش از این دادستان تهران بود و علی صالحی نیز ریاست دادگستری استان هرمزگان را برعهده داشت.

  توضیح یک نماینده درباره حضور در «برنابئو»
احمد نادری، نماینده تهران در مجلس ‌شورای‌اسلامی، درباره حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اسپانیا و تماشای بازی فوتبال بین 2 تیم رئال ‌مادرید و سویا نوشت: «به‌‌عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین‌المجالس مجلس، در این سفر هر روز ساعت 8صبح تا 8شب در پنل‌ها و نشست‌های مختلف حضور داشتم. دیشب ساعت ۹شب و بعد از اتمام جلسات با توجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی‌های لیگ اروپا را با توجه به رویکردهای مردم شناختی دنبال می‌کردم، از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم و طبق گزارش‌های قبلی از جلسات و برنامه‌ها که منتشر کردم، این مورد را هم به اشتراک گذاشتم، چرا که مسئله‌ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد. این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و درعین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذرخواهم. از این به بعد هم همچنان خودم را مقید به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌دانم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید