• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 13 آبان 1400
کد مطلب : 144674
+
-

نکته بازی/ نه، خیلی هم خوشحال بود


بعد از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک، برخی رسانه‌ها خبرهایی با این تیتر کار کردند: «ناراحتی شدید یحیی گل‌محمدی از نمایش بازیکنانش.» واقعا عالی است این خبر و ابعاد جذاب و غیرمنتظره‌ای دارد. هیچ‌کس انتظار نداشت یحیی بعد از این شکست ناراحت باشد. ما توقع داشتیم او در روزی که تیمش یک گل خورد و 3 گل دیگر نخورد، در رختکن به پایکوبی بپردازد و از شاگردانش بابت این عملکرد مقتدرانه قدردانی کند. به‌خاطر همین است که انتشار خبر ناراحتی یحیی، موجی از تعجب و شگفتی را بین عموم مردم به‌وجود آورده است. خب برادر من؛ معلوم است که طرف شاکی شده. این چه خبری است با چنین آب و تابی کار می‌کنید؟ انتظار داشتید مربی بعد از یکی از بدترین بازی‌های تاریخ پرسپولیس، جوک بگوید و بخندد؟


نظر شما کی تامین می‌شود؟
باشگاه پرسپولیس بحرانی‌ترین روزهای ممکن را پشت سر می‌گذارد. اوضاع تیم، نه درون زمین تعریفی دارد و نه بیرون از آن. با این حال همچنان عزم جزمی برای حل مشکلات به چشم نمی‌خورد. جذب بازیکن به پرداخت طلب کالدرون منوط شده و پرداخت این پول را هم گره زده‌اند به تحریم و ضرورت افتتاح حساب در فلان کشور و... از آن طرف هم مدت‌هاست با کارگزار تبلیغاتی قطع همکاری شده و با وجود گذشت 3 هفته از فصل جدید، هنوز خبری از اسپانسر جدید نیست. به این منظور مزایده‌ای هم برگزار شده که مدیران پرسپولیس با بی‌نتیجه خواندن آن، گفته‌اند نظرشان تامین نشده است. خیلی خوشحال می‌شویم اگر بدانیم نظر دوستان کی تامین خواهد شد؟ لابد زمانی که فصل از دست رفت و دیگر دسترسی به پول هم فایده‌ای نداشت.


از لبنان یاد بگیرید
تیم ملی ایران 20آبان باید در انتخابی جام‌جهانی به مصاف لبنان برود. لبنان که فعلا روی پله سوم جدول گروه قرار دارد، امیدوار است بتواند به پلی‌آف برسد. آنها با وجود مشکلات آشکاری که در کشورشان دارند، خیلی تلاش کردند بازی را با حضور تماشاگر برگزار کنند. حتی 200اتوبوس هم برای انتقال هواداران درنظر گرفته بودند و همه باشگاه‌ها هم بیانیه حمایتی دادند. با این حال به‌نظر می‌رسد با مخالفت فیفا، نهایتا این بازی در ورزشگاه خالی برگزار شود. نتیجه کار مهم نیست، اما این همه کوشش لبنانی‌ها برای دریافت مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه جالب بود. ما هم اصلا نفهمیدیم چطور شد که فدراسیون فورا رضایت داد بازی حساس با کره‌جنوبی، در ورزشگاه خالی برگزار شود. کاش در کشور ما هم آقایان همین‌قدر حساسیت به خرج می‌دادند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید