• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 8 آبان 1400
کد مطلب : 144128
+
-

2هفته، 6دبل

اتفاق جالبی که در آغاز لیگ بیست‌ویکم رخ داد

با آغاز مسابقات لیگ برتر، تنور فوتبال در ایران دوباره داغ شده و هواداران در حال تجربه هیجان لذتبخشی هستند. در 2هفته اول این بازی‌ها اما اتفاق جالبی رخ داده است؛ اینکه بازار دبل کردن در گلزنی و ارسال پاس گل حسابی داغ است. در این دو ایستگاه، 6 بازیکن داشتیم که موفق به ثبت دبل شدند؛ یعنی در یک بازی یا 2گل زدند یا 2 پاس گل دادند.
در هفته نخست بازی‌ها گل‌گهر با 4 گل تراکتور را شکست داد. در تیم سیرجانی 2نفر دبل کردند؛ سعید صادقی 2گل زد و یونس شاکری هم 2 پاس گل فرستاد. در هفته دوم اما این داستان اوج گرفت. در تهران و اصفهان سرخابی‌ها در حالی به برتری برابر رقبا دست یافتند که 2 مهاجم این تیم دبل کردند؛ کوین یامگا ستاره جدید خط حمله استقلال با 2گل همه را شگفت‌زده کرد و مهدی عبدی فوروارد پرسپولیس هم 2گل زد تا نشان بدهد امسال دنبال کسب عنوان آقای گلی است. پیکان هم این هفته 2 بر صفر هوادار را شکست داد که علیرضا کوشکی هر دو پاس گل تیمش را ارسال کرد. کوشکی در همین مسابقه در دریافت کارت زرد هم دبل کرد و از زمین مسابقه اخراج شد! در جریان پیروزی 3گله تراکتور برابر صنعت نفت آبادان هم پیمان بابایی موفق به ثبت دبل شد و 2گل اول تیمش را به‌ثمر رساند. این داستان در بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان هم ادامه داشت؛ جایی که تیم اصفهانی با 3گل موفق به شکست میزبانش شد و سجاد شهباززاده برای این تیم دبل کرد. شهباززاده آقای گل فصل قبل مسابقات است که در تابستان حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال به گوش می‌رسید، اما نهایتا در همین تیم ماند.
از حالا اینطور به‌نظر می‌رسد که ما در لیگ بیست‌ویکم کورس بسیار فشرده‌ای برای تعیین تیم قهرمان خواهیم داشت، اما از همین ابتدای کار در جدول دستاوردهای فردی هم رقابت داغی آغاز شده است. فعلا در 2هفته اول 6 بازیکن 2گله داریم و 4بازیکن هم با 2پاس گل، در جست‌وجوی عنوان بهترین پاسور فصل هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید