• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 24 شهریور 1400
کد مطلب : 140564
+
-

آماربازی


7.22
وریا غفوری با کسب نمره 7.22 (از 10) بهترین بازیکن استقلال در مصاف با الهلال عربستان شد. کاپیتان استقلال در این مسابقه با پاس‌های کلیدی‌اش 4موقعیت گل خلق کرد. او 2تکل موفق و 2قطع پاس هم داشت و البته 9بار هم در بازپس‌گیری توپ از حریف عربستانی به کمک استقلال آمد. وریا غفوری با این آمارها توانست از آنالیزورهای متریکا نمره خوب 7.22را دریافت کند و با این نمره به بهترین بازیکن استقلال در این میدان بدل شود. البته بهترین بازیکن زمین استقلالی نبود و دروازه‌بان الهلال عبدالله المعیوف با ایستادگی در مقابل حملات آبی‌ها و خلق یک کلین‌شیت سخت و باارزش در این میدان توانست بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

7.18
 بعد از وریا غفوری که بهترین بازیکن استقلال در بازی سخت مقابل الهلال بود، یک جوان تازه‌وارد با درخشش در نخستین بازی‌اش برای آبی‌ها توانست دومین بازیکن برتر این تیم لقب بگیرد. امیرحسین حسین‌زاده که جوان‌ترین خرید استقلال بوده و از تیم سقوط کرده سایپا به آبی‌ها پیوسته است در مقابل الهلال چهره درخشانی داشت و هواداران استقلال را کاملا به‌خودش امیدوار کرد. حسین‌زاده در این میدان نمره7.18 را از متریکا گرفت و بعد از وریا بهترین بازیکن تیمش بود. او اگر کمی باتجربه‌تر بود می‌توانست با یک گل یا پاس گل در این بازی کارنامه‌اش را درخشان‌تر از این هم بکند. بعد از وریا و حسین‌زاده، سومین بازیکن برتر استقلال آرش رضاوند بود که نمره7.07گرفت و حسین حسینی هم با نمره7.02چهارمین بازیکن استقلال بود که نمره بالای 7گرفت.

33
 هیچ تیمی در آسیا به اندازه الهلال مقابل تیم‌های ایرانی کلین‌شیت نکرده و هیچ تیمی هم بیشتر از الهلال به تیم‌های ایرانی گل نزده است. اینها رکوردهایی هستند که الهلال عربستان با پیروزی دوشنبه‌شب مقابل استقلال به آنها رسید. الهلال با 2 گلی که به استقلال زد به رکورد 33گل زده رسید تا در کنار الاهلی عربستان، الجزیره امارات و الریان قطر رکورددار بیشترین گل زده مقابل تیم‌های ایرانی باشد. ضمن اینکه این تیم 11بار دروازه‌اش را مقابل ایرانی‌ها بسته نگه داشته که این بهترین رکورد یک تیم آسیایی مقابل باشگاه‌های ایرانی است. هیچ تیمی به اندازه الهلال مقابل ایرانی‌ها کلین‌شیت نکرده است. ضمن اینکه الهلال با این پیروزی در تعداد برد و باخت‌هایش مقابل استقلال هم به تساوی 5-5رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید