• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 21 شهریور 1400
کد مطلب : 140263
+
-

نکته بازی/ در آستانه انفجار



کمتر پیش آمده که گل‌محمدی را تا این حد عصبانی دیده باشیم. او این روزها از همه‌‌چیز شاکی به‌نظر می‌رسد و در هر مصاحبه، نگرانی‌اش را بیشتر از قبل بروز می‌دهد. البته گزینه‌ای مثل کی‌روش استنلی آنقدر هیجان‌انگیز نبوده که باشگاه با از دست دادن او، از یک ستاره محروم شده باشد اما با وجود این شکست در پروسه جذب مهاجم خارجی، از دست دادن 3 ستاره کلیدی، استعفای ناگهانی مدیرعامل در بدترین زمان ممکن و ملحق شدن 2 دستیار گل‌محمدی به اردوی تیم ملی، مسائلی هستند که این مربی را به‌شدت آزار داده‌اند. با این روند اگر سرخ‌ها سه‌شنبه در دوشنبه شکست بخورند، باید منتظر مصاحبه‌های توفانی و فوق‌العاده جنجالی یحیی باشیم.

بی‌خبری، خوش‌خبری

ترکیب نیمکت‌ها در فصل جدید لیگ برتر هم تقریبا مشخص شده و همچنان خبری از علی دایی در هیچ باشگاهی نیست. دیگر تقریبا هیچ‌کس آخرین تجربه‌های کاری او در لیگ برتر را به یاد نمی‌آورد. خود شهریار هم البته نباید از این شرایط گلایه‌مند باشد چرا که دوری از فوتبال، محبوبیتش بین مردم را بالاتر برده است. ظاهرا در فوتبال ایران هر چقدر که دور از موقعیت‌های مهم و حساس باشی، سرمایه اجتماعی بیشتری به‌دست می‌آوری. این روزها تنها خبری که از علی دایی می‌شنویم، مربوط به کامنت‌ها و استوری‌های کریستیانو رونالدوست. پس دایی اصلا جای بدی نایستاده است. همین که به جای عصبانیت در کنفرانس خبری و درگیری با فدراسیون فوتبال، سروکارت با رونالدو باشد، یعنی نباید خودت را خیلی برای آینده نگران کنی.

سکو؛ تاوان مصاحبه

حتی عذرخواهی رسمی امیرقلعه‌نویی هم جواب نداد و محرومیت طولانی‌مدت او از فوتبال، سرانجام تأیید شد. سرمربی گل‌گهر حالا ناچار است که برای چند ماه، دیدارهای تیمش را از روی سکوها تماشا کند. جالب اینکه دستیار ایرانی امیر هم برای مدتی طولانی محروم است و باشگاه عملا از سکوها هدایت خواهد شد. این اتفاق حتی زمزمه‌های انتخاب یک مربی دیگر برای گل‌گهر را به جریان انداخته اما بعید است که باشگاه، فعلا قید همکاری با امیر را بزند. امیر قلعه‌نویی که دست به عصبانیتش هم خوب است، شاید بعد از این دیگر قید مصاحبه‌های تلویزیونی بعد از بازی‌ها را بزند. چرا که جملات او در این مصاحبه‌ها، ممکن است به تهدیدی برای دوران مربیگری‌اش تبدیل شوند. با تأیید محرومیت قلعه‌نویی، یکی از نیمکت‌های پرهزینه لیگ برتر برای چند ماه، خالی خواهد ماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید