• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139629
+
-

پشت خط زن / تمجید جهانی و انتقاد داخلی

نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 19سال جهان یک ست والیبال بازی کردند و غیرت ایرانی‌شان را نشان دادند و برنز جهان را صید کردند. فدراسیون جهانی در واکنش به این بازی درخشان نوشت: «ایرانی‌ها برای هر توپ جنگیدند و با آتش‌بازی خود تیم پرقدرت روسیه را شکست دادند.» این سایت از عملکرد یوسف کاظمی با ۲متر و ۵سانتی‌متر قد و پوریا خانزاده به نیکی یاد کرد ولی در ایران هنوز عرق بازیکنان خشک نشده عده‌ای به‌ظاهر منتقد در حومه شیراز و بابل دنبال شناسنامه این بچه‌ها می‌گشتند. خوش‌غیرت‌ها(!) بگذارید عرق تلاش بازیکنان خشک شود، بعد...

آکادمی سعید معروف در آمریکا
سعید معروف کاپیتان هنرمند تیم‌ملی والیبال بعد از خداحافظی از والیبال قهرمانی، یکراست به لس‌آنجلس رفت و در آنجا آکادمی آموزش والیبال دایر کرد. ورودیه کلاس‌های کاپیتان‌سعید به پول ایران 2 میلیون تومان ناقابل است. مدیر باشگاه دوومیدانی پالس که معروف آنجا کلاس دارد، گفته است برای ما جای بسی افتخار است که از تخصص یکی از بهترین بازیکنان جهان استفاده کنیم و ما می‌گوییم چراغی که به خانه رواست، چرا در ینگه‌دنیا؟

این ستاره‌ها...
در تیم نوجوانان حداقل 3بازیکن را خیلی زود در تیم ملی خواهیم دید؛ اول امیرمحمد گل‌زاده ساکن کرج با 205سانتی‌متر قد که در ارتفاع360 آبشار می‌زند و به‌عنوان یک پشت‌خط‌زن بسیار خوش‌دست است و دیگری یوسف کاظمی با ۲۰۷سانتی‌متر قد که اهل استان فارس است و جایزه بهترین مدافع روی تور نوجوانان جهان را به‌خود اختصاص داد. دست‌های بلند او تا ارتفاع360سانتی‌متری را در انحصار خود می‌گیرد. کاظمی فقط از ضعف تکنیکی رنج می‌برد. بازیکن بعدی هم کسی نیست جز پوریا حسین خانزاده با 198سانتی‌متر قامت و استایلی شبیه شهرام محمودی، ستاره پیشین تیم ملی. او البته برعکس شهرام، دریافت‌کننده قدرتی است. پوریا اهل شهرستان بابل و همشهری مجتبی میرزاجانپور است. این بازیکنان سرشار از استعداد هستند. اگر آنها به‌خود غره نشوند و اگر حواس فدراسیون به آنها باشد 2‌سال دیگر می‌شود هر 3بازیکن را در تیم ملی دید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید