• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139625
+
-

نکته بازی/ با یک خداحافظی خوشحال‌مان کردند



شرکت شبکه‌ای بادران بالاخره قید تیمداری در فوتبال را زد و از این عرصه کنار کشید. آخرین خاطره‌ای که از حضور 6ساله این شرکت در فوتبال به جا مانده، اتفاقات روز پایانی فصل گذشته و پنالتی عجیب‌وغریبی بود که برای بادران در مقابل ملوان گرفته شد. با آن پنالتی بسیار عجیب، داور مسابقه نه‌تنها محروم که مضروب هم شد! حتی با آن پنالتی اشتباه هم تنها افتخاری که نصیب بادران شد عدم‌صعود به لیگ‌برتر با تفاضل گل کمتر بود. بادرانی‌ها در زمان ورود به فوتبال اهداف بزرگی در سر داشتند و از احداث ورزشگاه 160هزار نفری می‌گفتند اما حتی یک ورزشگاه یک‌نفری هم تاسیس نکردند. در زمینه کشف و تربیت بازیکن هم تنها افتخار آنها این بود که مهدی عبدی در تمرینات‌شان حاضر شد و به او گفتند: تو فوتبالیست نمی‌شوی، برو!

تیم ملی علیه پرسپولیس

داستان مصدوم شدن پرسپولیسی‌ها در تیم ملی کم‌کم دارد به یک عادت تبدیل می‌شود. یک‌سریال دنباله‌دار که قطعا یحیی و کادرش اصلا از این سریال خوششان نمی‌آید. 3ماه قبل، تیم ملی در سفر به بحرین 7سرخپوش را همراه خودش برد و 2نفر از آنها (کامیابی‌نیا و امیری) را با آسیب‌دیدگی به پرسپولیس پس داد که غیبت امیری به‌خصوص خیلی برای یحیی گران تمام شد. این بار فقط 3پرسپولیسی در اردوی تیم‌ملی بودند که 2نفر از آنها مقابل سوریه به میدان رفتند و باز هم یکی از آنها مصدوم شد. میلاد سرلک که پرسپولیسی‌ها خیلی به حضور او مقابل استقلال تاجیکستان نیاز دارند فعلا وضعیت نامشخصی دارد. با ادامه این وضعیت احتمالا پرسپولیس برای فیفادی بعدی فقط حاضر است مهدی شیری را به تیم ملی بدهد.

هپی برث‌دی، کوچ

تولد 53سالگی دراگان اسکوچیچ درست در روزهایی سر رسید که او به کرونا مبتلا شده و تیم ملی را از راه دور هدایت می‌کند. سرمربی کروات تیم ملی که حتی از راه دور هم نوار پیروزی‌هایش ادامه‌دار شده، روز جمعه با هدیه‌ای جالب از سوی بازیکنان تیم ملی سورپرایز شد. ملی‌پوشان ویدئویی برای سرمربی خود تدارک دیده بودند که در آن تک‌تک تولد دراگان را به او تبریک گفته بودند. در این ویدئو هر کس به زبان انگلیسی مسلط بود به این زبان تبریک گفت و بقیه به زبان فارسی برای «کوچ» پیام تبریک فرستادند. البته دسته سومی هم بودند که ظاهرا به زبان فارسی هم تسلط کافی نداشتند و پیام تبریک آنها لحظات طنزآمیزی را بر این ویدئو و بر اردوی تیم ملی حاکم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید