• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 14 شهریور 1400
کد مطلب : 139620
+
-

سوپرکلاسیکو و ویروس فیفا

بازی‌های ملی امشب هم با چند بازی مهم ادامه می‌یابد و احتمالا بازیکنان دیگری هم آسیب می‌بینند

ویروس فیفادی پشت‌هم تلفات می‌گیرد. پس از مصدومیت مسی که به‌خیر گذشت، امباپه هم در بازی فرانسه با بوسنی مصدوم شد که آسیب‌دیدگی‌اش جدی بود و او را مجبور به ترک اردوی تیم ملی کرد. این سومین تلفات فیفادی در اردوی فرانسه بود و پیش از امباپه 2بازیکن دیگر یعنی کانته و تولیسو به‌دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به ترک اردو شده و بازی با اوکراین و فنلاند را از دست داده بودند. در اسپانیا هم جرارد مورنو، مهاجم ویارئال در باخت 2بریک مقابل سوئد مصدوم شد و بازی امشب با گرجستان و دیدار با کوزوو را از دست داد.

  بی‌شکستی قهرمان
ایتالیا در بازی اول خود در فیفادی اخیر مقابل بلغارستان یک-یک متوقف شد اما با همین نتیجه هم رکورد بی‌شکستی خود را به عدد35 رساند تا با رکورد اسپانیا بین سال‌های2007تا2009 برابری کند. رکورد شکست‌ناپذیری تیم‌های ملی در جهان همچنان با 36مسابقه در اختیار برزیل قرار دارد که بین سال‌های1993تا1996 را بدون باخت گذراند. برزیل امشب با آرژانتین بازی دارد، همان تیمی که فینال کوپا را به آن باخته بود. ایتالیا هم در زمین سوئیس به میدان می‌رود و اگر این بازی را هم نبازد، به رکورد برزیل خواهد رسید. علاوه بر این شاگردان مانچو در هجدهمین بازی پیاپی خانگی متحمل شکست نشدند تا از رکورد بیشترین تعداد بازی بدون شکست پیاپی خانگی لیپی (۱۷) عبور کنند.
 
  ال‌کلاسیکوی لاتین
آرژانتین هم در روزی که نزدیک بود مسی را از دست بدهد، ونزوئلا را 3بر یک برد و رکورد بی‌شکستی خود در دیدارهای پیاپی را به 21بازی رساند. آخرین شکست آلبی‌سلسته به دیدار نیمه‌نهایی کوپا آمریکا۲۰۱۹ مقابل برزیل برمی‌گردد. بازی امشب آرژانتین و برزیل برخلاف بقیه بازی‌های منطقه آمریکای جنوبی در ساعتی است که ما هم می‌توانیم آن را دنبال کنیم. ساعت23:30 این بازی را ببینید؛ برزیل با 21امتیاز از 7مسابقه در صدر جدول انتخابی جام جهانی از این منطقه جای دارد و آرژانتین با 6امتیاز کمتر در رده دوم. ظاهر نیمار در برد یک بر صف برزیل مقابل شیلی طوری به‌نظر می‌رسید انگار چاق شده. او در اینستاگرام نوشت که برای این بازی لباس سایز لارج پوشیده بود اما برای بازی بعدی می‌خواهد مدیوم سفارش بدهد و چاق نشده است. از 10رویارویی قبلی 2‌تیم، 5بازی به سود برزیل پایان یافته و سهم آرژانتین 4برد بوده.

  بقیه بازی‌ها
در سایر بازی‌های مهم امشب رقابت‌های انتخابی جام جهانی، آلمان از ارمنستان و میخیتاریان میزبانی می‌کندو اسپانیا میزبان گرجستان است تا باخت به سوئد را فراموش کند. باخت اسپانیا به سوئد نخستین باخت این تیم در بازی‌های مقدماتی جام‌های جهانی از سال1993(باخت یک بر صفر مقابل دانمارک) به این سو بود و ماتادورها در 66بازی پیاپی متحمل هیچ شکستی نشده بودند؛ 52برد و 14تساوی. همچنین لاروخا برای نخستین بار در 14‌دیداری که اونای سیمون را در چارچوب دروازه خود می‌دیدند، متحمل شکست شدند؛ 5‌برد، 8‌تساوی، یک‌باخت. انگلیس ساعت20:30 با آندورا بازی دارد و بلژیک در خانه به مصاف چک  می‌رود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید