• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 شهریور 1400
کد مطلب : 139078
+
-

نریمان‌جهان: باید برویم برای قهرمانی آسیا

با تمام وجود مقابل النصر بازی می‌کنیم

با تمام وجود مقابل النصر بازی می‌کنیم

امیرحسین اعظمی

تراکتور باید روز 23شهریورماه در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان قرار بگیرد، این در حالی است که تیم تبریزی در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار دارد. بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات، دست باشگاه را برای جذب بازیکنان جدید بسته و این در حالی است که تراکتور چند بازیکن تأثیرگذارش را هم از دست داده است. درخصوص شرایط بحرانی تراکتور با سامان نریمان‌جهان صحبت کردیم که هافبک سرخ‌پوشان تبریزی به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد. نریمان‌جهان با امیدواری زیادی در مورد بازی با النصر صحبت می‌کند.

   اوضاع تراکتور همچنان بحرانی است، با این شرایط جو تیم چطور است، آیا بازیکنان شما نگران نیستند؟
طبیعتا نگرانی‌هایی در مورد بسته‌بودن پنجره وجود دارد ولی تا جایی که می‌دانم قرار است پنجره باز شود. همه ما می‌دانیم شرایط سخت است ولی بچه‌ها در تمرینات تلاش می‌کنند و امیدواریم که از بازی با النصر سربلند بیرون بیاییم. به هر حال، در این بازی بحث حیثیت و دفاع از اعتبار تیمی مثل تراکتور مطرح است.
   یعنی شما با این وضعیت امیدوار به شکست‌دادن النصر هستید؟
قرار نیست ما ناامید باشیم و تا آن بازی قطعا شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.
   ولی قبول دارید تیمی مثل تراکتور نباید با این وضعیت مواجه شود؟
حرف شما درست است. تراکتور تیمی است که میلیون‌ها ترک هوادارش هستند و کمتر تیمی در دنیا پیدا می‌شود که چنین پتانسیلی داشته باشد. تراکتور با این پتانسیل نه‌تنها در ایران بلکه باید در آسیا هم مدعی قهرمانی باشد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا بتوانیم با شرایط خوبی در بازی با النصر به میدان برویم. امیدوارم مسئولان و مردم هم پشت تیم باشند.
   شناختی از النصر دارید؟
شناخت ما روی بازی‌های مرحله گروهی است ولی قطعا فیلم بازی‌های اخیر النصر را هم خواهیم دید و کادر فنی هم نکات لازم را به ما می‌گویند. مطمئن باشید با تمام وجود مقابل النصر بازی می‌کنیم.
   فصل قبل بعد از بازگشت به تراکتور برای تو چطور بود؟
خوشبختانه برای من خوب بود و عملکرد قابل‌قبولی داشتم. من در آسیا 2 پاس گل دادم که منجر به صعود تیم شد و در لیگ برتر هم 4پاس گل دادم، 2گل زدم و یک پنالتی هم گرفتم. این آمار در نیم‌فصل برای من خوب بود و امیدوارم در فصل آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم.
   چرا تصمیم گرفتی به فوتبال ایران برگردی؟
دوست داشتم دوباره برای تراکتور بازی کنم، از طرفی دوری از خانواده هم سخت بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید