• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 شهریور 1400
کد مطلب : 139064
+
-

نکته بازی/ کاش خدا بیشتر دوستت داشته باشد



سعید آذری می‌تواند مصاحبه کند، حتی وقتی در فوتبال نیست. مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان که ابتدای فصل از مدیریت این باشگاه استعفا کرد، در اظهارنظری جدید گفته: «خدا دوستم داشت که امسال مدیرعامل نبودم». البته ایشان استدلال‌هایی هم دارد، در مورد اینکه قیمت بازیکنان بالا رفته و مسائلی از این دست. یعنی طوری که انگار تا 2 هفته پیش و دوران مدیریت ایشان، قیمت‌ها معقول و اوضاع کاملا بسامان بود. همین که جناب آذری پایش را از فوتبال بیرون گذاشت، همه‌‌چیز به هم ریخت و کسانی که الان در این عرصه دارند کار می‌کنند، آنهایی هستند که خدا دوست‌شان ندارد! به هر حال امیدواریم خداوند همچنان بیشتر و بیشتر آقای آذری را دوست داشته باشد و ایشان دور از این فوتبال متورم و آلوده، استراحت کنند.

در زمین خوب باشید لطفا!

بعد از مدت‌ها کشمکش و انتشار شایعات ضد‌و نقیض، رشید مظاهری یک پست طولانی اینستاگرامی گذاشته پر از واژگان و جملات شاعرانه. یعنی این نوشته طوری است که قشنگ باید چراغ‌ها را خاموش کنی، شمعی بیفروزی و با گوشه خیس چشم‌هایت آن را بخوانی. آدم بغض می‌کند پای این نوشته. البته این انشا کمی برای هواداران استقلال گران تمام‌شده و چند میلیارد تومانی آب خورده است. خلاصه‌اش هم این است که مظاهری گفته می‌خواهد در استقلال بماند و بجنگد. خیلی هم عالی! بمان و بجنگ، اما خداوکیلی زورت را در زمین بزن، نه اینستاگرام. استقلال را «حرف» از پا در آورد. به جای این مصاحبه‌های شیک و بیانیه‌های پرطمطراق 4تا بازی قشنگ انجام بدهید و هواداران را راضی کنید. این تیم فوتبالیست می‌خواهد، نه میرزا بنویس.

بارسلونا تو را می‌خواند

مثل همه بازیکنان فوتبال ایران، رضا اسدی هم بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس گفته تمامی شایعاتی که در مورد ارقام درخواستی او منتشر شده، غیرواقعی و حتی مضحک بوده است. حالا بگذریم که آن اعداد نجومی را آدم‌های خود باشگاه در گفت‌وگو با دوستان رسانه‌ای‌شان تأیید می‌کردند. در عین حال جالب‌تر می‌شد اگر می‌فهمیدیم دستمزد واقعی و غیرمضحک اسدی در پرسپولیس چقدر است. حیف که رو نمی‌کنید. دیگر نکته مهم قرارداد اسدی هم مدت ‌زمان آن است. این بازیکن تنها حاضر شده قرارداد یکساله با سرخپوشان ببندد و گفته می‌شود همه تلاش‌های باشگاه برای افزایش مدت قرارداد بی‌نتیجه مانده است. خب البته حق هم دارد. سال دیگر حتما بارسلونا منتظر اسدی خواهد بود؛ مثل پارسال که او در بزرگ‌ترین تیم جهان یعنی سنت‌پولتن اتریش همه چشم‌ها را خیره کرد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید