• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 شهریور 1400
کد مطلب : 139065
+
-

پول نمی‌دهند، جریمه هم می‌کنند

مدیرعامل استقلال یکی‌یکی بازیکنانش را به کمیته انضباطی احضار می‌کند تا با جریمه نقدی آنها بخشی از مشکلات مالی را رفع کند

باشگاه استقلال این روزها در احضار بازیکنانش به کمیته انضباطی رکورد شکسته است. احمد مددی، مدیرعامل باشگاه ظاهرا علاقه زیادی به تنبیه و تهدید بازیکنان دارد و این موضوع حسابی برای آبی‌ها دردسرساز شده است. در این بین، رشید مظاهری یک پای ثابت حضور در کمیته انضباطی است و این روزها سخت‌ترین مقطع حضورش در استقلال را تجربه می‌کند. رشید البته با وجود اختلاف با احمد مددی، یکی از اعضای ثابت تمرینات بوده و از زمان آغاز تمرینات هیچ‌کدام از جلسات تمرینی تیمش را از دست نداده است. اما به‌نظر می‌رسد مدیران استقلال قصد دارند این دروازه‌بان را برای فسخ قرارداد و ترک باشگاه در فشار بگذارند. کمیته انضباطی باشگاه با درخواست مددی تا امروز 4احضاریه برای مظاهری فرستاده و این دروازه‌بان هم در جلسات کمیته انضباطی شرکت کرده است. این در حالی است که همچنان شایعات مختلفی درخصوص جدایی این بازیکن از استقلال مطرح است ولی مظاهری فعلا تصمیمی برای جدایی ندارد و حتی چند روز پیش در اینستاگرام اعلام کرد که در استقلال می‌ماند و می‌جنگد.

  رشید لای در گیر کرده است
گفته می‌شود سپاهان، گل‌گهر و فولاد تیم‌هایی هستند که تمایل دارند مظاهری را برای فصل بعد به خدمت بگیرند اما استقلال حاضر نیست به این راحتی‌ها اجازه جدایی گلر خود را صادر کرده و رقبا را تقویت کند. شایعاتی درباره پیشنهاد آبی‌پوشان برای معاوضه مظاهری با یکی از بازیکنان سپاهان نیز در فضای مجازی منتشر شد که این خبر از سوی هیچ‌کدام از طرفین مورد تأیید قرار نگرفت. هم‌اکنون مهم‌ترین دغدغه مظاهری، برخی مشکلات مالی و تعهدی است که به برخی اشخاص داده ولی به‌دلیل مشکلات مالی عملی نشده است. مظاهری به مسئولان استقلال و فرهاد مجیدی گفته که در شرایط سختی قرار دارد و از آنها خواسته طلب فصل گذشته‌اش را بدهند تا مشکلات مالی برطرف شود. این در حالی است که باشگاه تا به امروز به هیچ‌کدام از بازیکنان جدید و قدیمش پولی نداده است.

   وریا و دانشگر هم احضار شدند
بعد از احضار مظاهری به کمیته انضباطی استقلال، باشگاه این کار را در مورد وریا غفوری هم تکرار کرد و روز گذشته هم نامه‌ای برای محمد دانشگر ارسال شد تا مدافع استقلال هم به کمیته انضباطی این باشگاه فراخوانده شود. باشگاه استقلال کتبا از این بازیکن خواسته تا پیرامون مصاحبه‌اش در مقابل دوربین‌های تلویزیونی توضیح بدهد. به‌نظر می‌رسد مدیران استقلال و در راس آنها مددی قصد دارند با جریمه کردن بازیکنان، درصد مهمی از مبالغ قراردادهای آنها را پرداخت نکنند تا در این بحران مالی کمتر به باشگاه فشار بیاید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید