• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 7 شهریور 1400
کد مطلب : 138978
+
-

نکته بازی/ خبر 3‌ ماه بعد



3‌ماه پیش خبر این بود که گابریل پین قطعا به‌عنوان مشاور خارجی استقلال به ایران خواهد آمد و کنار فرهاد مجیدی فعالیت می‌کند. آن زمان گفته می‌شد پیش‌نویس قرارداد این مربی ایتالیایی برای او ارسال شده و بعد از توافق و امضا، همکاری دو طرف به‌طور رسمی آغاز خواهد شد. الان هم خبر این است که گابریل پین به‌طور قطعی به کادرفنی اضافه خواهد شد. اتفاقا در ادامه همین خبر تأکید شده پیش‌نویس قرارداد به‌دست مربی ایتالیایی رسیده و کار تمام است. اگر از ما می‌شنوید، مطمئنا 3‌ماه دیگر هم خبری منتشر خواهد شد با این مضمون که گابریل پین صددرصد به ایران می‌آید و پیش‌نویس قرارداد را برایش فرستاده‌اند. فقط نگرانیم پین زمانی به ایران برسد که خبری از خود فرهاد مجیدی نباشد!

الهی تصدقت بشویم

شایعه شده یکی از دلایل ناموفق ماندن مذاکره باشگاه پرسپولیس با امین قاسمی‌نژاد و در ادامه پیوستن این بازیکن به استقلال آن است که سرخ‌ها هنگام صحبت با امین از «لحن» خوبی استفاده نکرده‌اند. ما که آنجا نبودیم و طبیعتا چیزی هم نشنیدیم. لزوم رعایت ادب و لحن محترمانه هم در هر موقعیتی کاملا بدیهی است و نیازی به گفتن ندارد. با همه اینها اما به‌نظر می‌رسد به‌طور کلی توقع فوتبالیست‌های ایرانی بی خودی بالا رفته است. مثلا این رفقا که عمدتا یک بازی ملی هم در کارنامه ندارند، منتظر چه ادبیاتی هستند؟ مدیر باشگاه باید به پای طرف بیفتد و بگوید:«جانم به قربانت، الهی تصدق‌تان بشوم، لطف فرموده با ما قرارداد امضا کنید»؟ همان فن‌پیج‌های کریه کافی است؛ شما را به خدا دیگر اینها را باب نکنید.

مخصوصا خودش

محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان خوش قد و بالای سایپا بود که برای فصل آینده راهی گل‌گهر سیرجان شده است. گل‌گهر پارسال از دست علیرضا حقیقی بدجوری عذاب کشید و منادی هم که عملکرد نسبتا خوبی در سایپا داشت مورد توجه این باشگاه قرار گرفت. نکته جالب اما به مصاحبه اخیر این دروازه‌بان برمی‌گردد؛ جایی که او دلیل بسیار خوبی برای انتخاب گل‌گهر عنوان کرده: «تیم‌های امیر قلعه‌نویی حاشیه ندارند و به همین دلیل این پیشنهاد را قبول کردم.» اصلا قلعه‌نویی و حاشیه؟ از این حرف‌ها نزنید که شاکی می‌شویم. امیرخان سلطان آرامش است. تا به حال نه یک خط مصاحبه جنجالی کرده و نه یک کلمه حرف نامربوط از دهانش خارج شده است. فقط الان از شروع لیگ تا 3‌ماه بعدش محروم است که این هم چیزی نیست. سوءتفاهم شده!

این خبر را به اشتراک بگذارید