• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 شهریور 1400
کد مطلب : 138718
+
-

درباره‌ی «کِوین پِری»، هنرمند و انیماتور

جادوگر فضای مجازی

جادوگر فضای مجازی

  فریبا خانی

«کوین پری»، جادوگر اینستاگرام است! او با این‌که پدر شده، اما چهره‌ی کودکانه‌ای دارد و به‌نظر خیلی جوان است.  همان‌طور که فرشته‌ی مهربان در داستان سیندرلا، کدو حلوایی را تبدیل به کالسکه‌ی زرین کرد، او هم با تکنیک‌های تصویری، خود را تبدیل به بادکنک قرمز، کدو حلوایی و... می‌کند!
او از محبوب‌ترین جادوگران فضای مجازی و در اصل استرالیایی است، اما در کانادا زندگی می‌کند. استاپ‌‌موشن (تکنیک متحرک‌سازی اشیا) و انیمیشن می‌سازد و بسیار مورد ستایش قرار گرفته است. او صفحه‌ی اینستاگرامش درباره‌ی تکنیک‌هایی حرف می‌زند که برای ساخت ویدیوها استفاده می‌کند و در آموزش این تکنیک‌ها خسیس نیست.
دومین بار،کوین پری با ساخت انیمیشن وکوتاهی به‌نام «مدار شمالگان» برای پایان‌نامه‌ی دانشگاهش مورد توجه قرار گرفت. او با شگردهای خاص خودش، توهمات بصری بسیار جالبی ایجاد می‌کند که بسیار جذاب و دیدنی هستند. مثلاً در یکی از ویدیوها این‌طور به‌نظر می‌رسد که او در حال بالارفتن از پله‌هاست، اما ناگهان دوربین چرخیده و او را در جهت مخالف می‌بینید و در نهایت هم نمی‌توان تشخیص داد که پری دقیقاً به سمت بالا حرکت می‌کند یا پائین!
او انیماتور استودیوهای بزرگ انیمیشن‌سازی مثل «لایکا» بوده و استاپ‌موشن‌هایی بسیار قوی ساخته است؛ مثل انیمیشن «کوبو و دوتار» «غول‌های پاکتی»  و «حلقه‌ی گمشده».  او هم‌چنین با ساخت تیزرهای تبلیغاتی موفق، کسب درآمد می‌کند. جالب این‌جاست که او اخلاق‌گراست و خانواده‌ها به‌راحتی می‌توانند به نوجوانان خود اجازه دهند که ویدیوهای او را ببینند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید