• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13863
+
-

تمرکزمان روی فینال حذفی و آسیاست

نورافکن: فرقی ندارد من بازی کنم یا زکی‌پور

تمرکزمان روی فینال حذفی و آسیاست

محمد زارعی| امید نورافکن، مدافع چپ استقلال تهران با وجود این که یکی از آماده‌ترین بازیکنان این روزهای تیم است، اما شفر در پایان مسابقه با پیکان معتقد بود که روی گل دوم او نباید به بازیکن حریف اجازه می‌داد تا سانتر کند. بعد‌ از‌ پایان مسابقه گفت‌وگویی را با نورافکن انجام دادیم که در ذیل می‌خوانید:
    از بازی با پیکان شروع کنیم. برد خوبی کسب کردید تا در یک هفته به پایان لیگ از کوروس کسب مقام نایب‌قهرمانی عقب نمانید.
خداراشکر می‌کنم که مقابل این همه هواداری که به ورزشگاه آمده بودند، مثل همیشه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. البته بازی یک مقدار گره خورد. ما یک گل خیلی‌بد خوردیم، اما بعد‌ از آن به بازی برگشتیم و دو گل زدیم. بعد یک گل مفت خوردیم تا بازی 2 بر 2 شود. با‌این‌حال با گل بسیار زیبایی که امید ابراهیمی زد، توانستیم برنده بازی شویم. او ارزش‌های خودش را برای تیم نشان داد.
    استقلال بعد از چند هفته در یک بازی دو گل خورد و باز هم کلین شیت نکرد. به نظرت ساختار دفاعی تیم ایراد ندارد؟
ما در لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان تیم اول صعود کرده بودیم و کمی خستگی بازی با الهلال در ساق‌های‌‌مان بود. همچنین بیشتر تمرکزمان روی فینال جام حذفی و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن است، اما مطمئنا بازی با سپاهان قبل از جام حذفی حساسیت خودش را دارد و می‌تواند برای بازی با خونه‌به‌خونه کمک‌مان کند.
    یعنی به نظر تو در بازی با پیکان خستگی بازیکنان باعث شد استقلال همیشگی را شاهد نباشیم؟
ما از لحاظ نفری خداراشکر شرایط‌مان خوب است. برای سال بعد هم می توانیم 4،5 بازیکن بگیریم تا از لحاظ بازیکن کمبودی نداشته باشیم. الان چند بازیکن اصلی ما مصدوم هستند، اما در نبود آن‌ها توانسته‌ایم نتیجه بگیریم و با رسیدن این بازیکنان می‌توانیم تیمی را برای قهرمانی آسیا ببندیم.
    بعد از بازی، میلاد زکی‌پور را از داخل راهروها به زمین مسابقه آوردی تا در شادی بردتان شرکت کند.
ببینید فرقی ندارد من و میلاد کدام‌مان بازی کنیم. حتی در گل‌زدن هم فرقی ندارد چه کسی گل می زند. ما فقط در برد تیم بزرگ استقلال شریک هستیم. یک دوران بود که میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی بازی می‌کرد. نیمه‌نهایی جام‌حذفی خود من روی نیمکت نشستم و میلاد بازی کرد. بازی‌های  دیگر من بازی کردم و میلاد روی نیمکت نشست. هرجا که تیم نیاز‌داشته ما مثل دو رفیق فقط‌و‌فقط در خدمت تیم استقلال بودیم و هستیم.
    اما در گذشته در همین استقلال بازیکنانی هم بودند که چشم دیدن همدیگر نداشتند!
خب میلاد زکی‌پور دوست من است و خیلی هم دوستش دارم. ما تمام هدف‌مان این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و هواداران از ما راضی باشند که خداراشکر توانسته‌ایم انتظارهای آن‌ها را برآورده کنیم.
    جمعه مقابل سپاهان آخرین بازی در لیگ برتر را برگزار خواهید کرد.
همیشه طبق سنتی که در فوتبال ایران وجود دارد بازی‌های استقلال و سپاهان حساس بوده است. مطمئنا بازی ما مقابل سپاهان آن هم در اصفهان حساس و دیدنی خواهد بود. سپاهان تیم خیلی خوبی دارد، ولی ما آماده مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. بعد از آن هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن قرار خواهیم گرفت که بازی سختی است. امیر قلعه‌نویی تیم استقلال را خوب می‌شناسد و مربی خوبی است. در مقابل، ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم. ان‌شاء‌الله باشگاه هم خواسته‌های مارا انجام دهد تا ما با تمرکز در مسابقات شرکت کنیم. یادمان نرود ما فینال جام حذفی را هم پیش‌رو داریم.
    بحث رفتنت از استقلال مطرح بود و این که سال دیگر از استقلال جدا خواهی شد.
در این مورد من با باشگاه صحبت کردم. هر پیشنهادی از باشگاه‌های خارجی برسد، مطمئنا روی آن فکر می‌کنم. این آرزوی هر بازیکنی است و چه‌بهتر که در جوانی از  استقلال لژیونر شود. اگر پیشنهادی باشد، اول با باشگاه هماهنگ می‌کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :