• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13870
+
-

مدیرعامل بادران: چون زن هستم به ورزشگاه راهم نمی‌دهند

چندروز پس از بازی جنجالی با نفت مسجدسلیمان، سیده‌شهره موسوی، مدیرعامل باشگاه فوتبال بادران در گفت‌وگو با خبرنگاران از مشکلاتی گفت که او و تیمش در یک‌سال گذشته پشت‌سر گذاشته‌اند. تیم بادران در یک‌هفته مانده به پایان بازی‌های لیگ یک، تیم صدرنشین مسجدسلیمان را شکست داد، اما به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای صعود به لیگ‌برتر داشته باشد.
موسوی در این نشست توضیح داد که سه‌سال پیش که مجموعه بادران تصمیم به باشگاه‌داری گرفته، تصور روشنی از این فضا نداشته‌اند: «‌سه‌‌سال از تأسیس تیم بادران می‌گذرد و کسی نمی‌داند در این مدت چه بر ما گذشته است. هرگز فکر نمی‌کردم چنین اتفاقاتی را در فوتبال کشور شاهد باشم. ما صادقانه کار می‌کردیم و تیم ما عملکرد قابل‌قبولی هم داشت، اما متأسفانه پس از بازی با پرسپولیس اتفاقات ناخوشایندی برای ما
 رخ داد. ناداوری‌ها شروع شد. 8، 9 پنالتی برای ما گرفته نشد و پنالتی‌های زیادی به ضرر ما برای حریفان گرفته شد.»
موسوی در بخشی دیگر از حرف‌هایش از مسئولان دولتی به‌خاطر نگاه‌شان به بخش خصوصی انتقاد کرد: «ما به‌دنبال این هستیم که در بخش خصوصی اشتغال‌زایی کنیم، اما متأسفانه با این که مسئولان همیشه صحبت از حمایت از بخش خصوصی می‌کنند، ولی در عمل چنین چیزی را شاهد نبوده‌ایم.»
شهره موسوی، تنها زنی است که در فوتبال ایران مدیرعامل یک باشگاه شده و همین مشکلاتش را چندبرابر کرده: «من را به‌عنوان یک زن و مدیرعامل یک باشگاه، در ورزشگاه راه ندادند و این بدترین توهین و بی‌احترامی بود. من مدیرعامل باشگاه هستم و باید این اجازه را داشته باشم که داخل ورزشگاه شوم، اما نه‌تنها اجازه ندادند بلکه به من توهین هم کردند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید