• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13861
+
-

حسینی: مقابل استقلال جایی برای اشتباه کردن نداریم

مقابل پرسپولیس نیابد اخراج می‌شدم



امیرحسین اعظمی| سید‌محمدرضا حسینی هافبک ذوب‌آهن بدون شک در این فصل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده است. او در بازی با پرسپولیس هم دوپاس‌گل داد تا نقش مهمی در برد تیمش داشته باشد. با حسینی درخصوص بازی با پرسپولیس، شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان و ... صحبت کردیم که او به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ داد.
    در این فصل جزو بهترنی بازیکنان تیمت بودی. خودت آمار داری که چند گل زدی و چند پاس‌گل دادی؟
در لیگ قهرمانان 5پاس گل دادم و در لیگ‌برتر هم اگر اشتباه نکنم 6‌پاس‌گل. یک گل هم در لیگ قهرمانان زدم و 6گل هم در لیگ‌برتر.
    برخی معتقدند کی‌روش می‌توانست این شانس را به تو بدهد که در تیم‌ملی خودت را نشان دهی.
آرزویم این است که یک روز به تیم‌ملی دعوت شوم ولی اگر هم دعوت نشدم به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم.
    فصل بعد هم در ذوب‌آهن هستی؟
من یک فصل دیگر قرارداد دارم و حالا باید دید شرایط چطور پیش خواهد رفت.
    درمورد بازی با پرسپولیس و حاشیه‌های داوری صحبت کن. قبول داری باید اخراج می‌شدی؟
من به‌نظر کارشناسان احترام می‌گذارم ولی باید بگویم که کامیابی‌نیا در آن صحنه بزرگ‌نمایی کرد و داور هم به درستی به من اخظار ندارد. معمولا وقتی بازیکنی اخطار دارد بابت چنین خطاهایی به او کار نمی‌دهند و آقای زرگر هم در آن صحنه به درستی تصمیم گرفت. در آن صحنه من حرکت خشنی انجام ندادم و بلافاصله پایم را جمع کردم، از طرفی داور هم به صحنه نزدیک بود و به درستی تصمیم گرفت. اگر تکل من با خشونت همراه بود آن وقت شرایط فرق می‌کرد ولی من خیلی زود پایم را جمع کردم.
    در‌مورد بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟
این خوب نبود که در این مرحله دو‌تیم ایرانی با هم روبه‌رو شوند ولی حداقل فوتبال ایران یک نماینده در جمع 8تیم برتر آسیا دارد. استقلال تیمی قدرتمند و بزرگ است و این یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود. ما فرصت هیچ اشتباهی را برابر استقلال نداریم و امیدوارم که درنهایت نتیجه لازم را در دوبازی رفت و برگشت بگیریم.
    پیش‌بینی تو چیست، آیا استقلال را حذف می‌کنید؟
نمی‌توان پیش‌بینی کرد. بازی رفت در اصفهان بسیار مهم است که حتما باید نتیجه بگیریم، در ضمن نباید گل بخوریم. اگر بازی رفت را ببریم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید