• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 20 مرداد 1400
کد مطلب : 137955
+
-

با مردم/ قطع آب به‌دلیل ‌پرداخت نکردن بهای فاضلاب قانونی نیست


به‌تازگی اداره آب و فاضلاب تهران با ارسال پیامک اعلام می‌کند که چنانچه بهای فاضلاب را نپردازید با قطع آب مواجه می‌شوید. این در حالی است که یک‌بار انشعاب فاضلاب فروخته شده و هزینه وصل و غیره از مشترکان اخذ شده است. در اعتراض شهروندان هم می‌گویند که بخشنامه دارند. مسئولان آبفا درخصوص این بخشنامه شفاف‌سازی‌ کنند.
آب نیکی از تهران

   به جای مسافران متخلف بومیان شمال جریمه می‌شوند 
در تمام تعطیلات و غیرتعطیلات با کرونا یا بدون آن شمال پر از مسافر است، درحالی‌که طبق مصوبات ستاد کرونا مسافرانی که از شهرهای دیگر آمده‌اند باید مشمول جریمه شوند، دوربین‌ها خودروهای بیمه را ثبت و برای آنها پیامک جریمه ارسال می‌شود. به‌عنوان نمونه دوربین مسیر لاهیجان به رشت کنار تالار بزرگی که آنجاست برای پلاک‌های بومی جریمه ثبت کرده است درحالی‌که تردد خودروهای گیلان داخل استان به‌خاطر فصل کشاورزی آزاد است. در ثانی بسیاری هم دیدم که غیربومی هستند و ریالی جریمه نشده‌اند. این انصاف نیست که هم مشکلات غیربومی‌ها و بیماری‌های منتقل شده را به جان بخریم و هم در استان خودمان جریمه شویم.
یوسفی از لاهیجان 

   دولت جدید ارائه سهام عدالت به همگان را عملی کند 
از دولت اصولگرا و انقلابی توقع داریم به کسانی که سهام عدالت نگرفته‌اند سهام بدهد و همه ایرانیان اعم از فقیر و غنی و کارمند و بیکار و... این سهام را داشته باشند که در آن صورت می‌توان نام عدالت را هم به‌دنباله آن افزود.
عسگری از تهران 
 
   چرا برای خواهر و پرستار دائمی جانباز هیچ حقی قائل نیستند 
خواهر جانبازی هستم که چند سال قبل به شهادت رسید. برادر شهیدم جانباز اعصاب و روان بود و نیازمند رسیدگی و مراقبت دائمی. من از زمان جوانی آن بزرگوار، افتخار خدمتگزاری وی را داشتم و هرگز ازدواج نکردم. اما پس از شهادتش کمترین مزایایی برای من درنظر نگرفتند و حقوق برادرم نیز قطع شد. درحالی‌که اکنون پناهی برای ادامه زندگی ندارم و تنها و بی‌کس مانده‌ام.
مهناز معتمدی از میانه 
  
   تنها بیمارستان پردیس فقط برای پولدارهاست 
در شهر جدید پردیس تنها یک بیمارستان در فاز 4 وجود دارد که بعد از مدت‌ها تعطیلی به بخش خصوصی واگذار و فعال شد. این بیمارستان با هزینه‌های بسیار سرسام‌آور برای شهروندان پردیس که اغلب از قشر زحمتکش و متوسط هستند اصلا قابل استفاده نیست. درحالی‌که به‌دلیل خستگی و فرسودگی پرسنل درمان خدمات معمولی هم نمی‌تواند ارائه کند چه رسد به خدمات عالی و در حد بیمارستان خصوصی. بارها به شبکه بهداشت شکایت قیمت‌های نجومی و سرسام‌آور این بیمارستان را کرده‌ایم ولی تغییری ندیده‌ایم. هزینه یک سرم و آمپول معمولی یا تست کرونا در این بیمارستان به اندازه هزینه جراحی آب می‌خورد. مسئولان صدای مردم پردیس را بشنوند. 
نوری از شهر جدید پردیس 

این خبر را به اشتراک بگذارید