• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 20 مرداد 1400
کد مطلب : 137954
+
-

کوتاه از حادثه/ پیگیری فیلم‌های حیوان‌کشی زنان در پلیس فتا


معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود این پلیس به پرونده ویدئوهای منتشر شده از کشتن برخی از حیوانات از سوی زنان در فضای مجازی خبر داد. به گزارش همشهری، سرهنگ رامین پاشایی درباره ویدئوهای منتشر شده از برخی از زنان که در آنان اقدام به کشتن برخی از حیوانات و آزار آن می‌کنند، گفت: این موضوع از سوی پلیس فتا در حال رسیدگی است و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.
پاشایی ادامه داد: با توجه به اینکه به‌نظر می‌رسد این اقدام در یکی از استان‌های کشور رخ داده است 2 رده در پلیس فتا بررسی آن را در دستور کار قرار دادند تا با متخلفان برخورد قانونی شود. معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام کرد که نتایج بررسی‌ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.
اخیرا در فضای مجازی ویدئوهایی منتشر شده که در آن برخی از زنان اقدام به آموزش ذبح برخی از حیوانات کردند، اما این اقدام آنان همراه با تصاویری تکان‌دهنده و زجر دادن حیوانات انجام شده که با واکنش‌های بدی از سوی افکار عمومی نیز روبه‌رو شده و نیز منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.


شنای مرگبار پسر جوان در دریا
جوان ۲۱ ساله اردبیلی هنگام شنا در دریا دچار حادثه شد و جانش را از دست داد.
سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ۲ جوان ۱۸ و ۲۱ ساله اردبیلی برای تفریح به دریای خزر محدوده روستای خلج محله، بخش لوندویل آستارا رفته بودند که جوان ۲۱ ساله به دلیل شنا در منطقه خطر آفرین دریا و همچنین آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد. 
وی اضافه کرد: با تلاش گروه‌های امدادی جسد این جوان از آب خارج و به سردخانه بیمارستان منتقل شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید