• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 مرداد 1400
کد مطلب : 137556
+
-

با مردم/ خرابی پله‌برقی ایستگاه استاد معین


پله‌برقی بالابر ایستگاه «بی‌آرتی» استاد معین، بیشتر از یک‌ماه است که از کار افتاده و سالمندان برای تردد دچار مشکل شده‌اند. درخواست تعمیر فوری این بالابر را داریم.
غلامی از تهران

  شهرداری دشت آزادگان چه زمانی حقوق پرسنلش را می‌دهد
شهرداری ابوحمیظه در دشت آزادگان خوزستان ماه‌هاست حقوق پرسنل خود را نمی‌پردازد و بیمه آنها نیز رد نمی‌شود. آیا این زحمتکشان در این شرایط کرونایی و اقتصادی نباید زندگی کنند.
حلیمی از دشت آزادگان 

  پله‌برقی پل عابر زیرگذر رسالت نیازمند تعمیر و نظافت
پله‌برقی پل عابر زیرگذر میدان رسالت از حدود یک‌ماه قبل خراب است و به‌نظر می‌رسد علت اصلی این خرابی خرده‌شیشه‌هایی است که در میان پلکان‌های این پله‌برقی ریخته شده است. از مسئولان تقاضا داریم پس از جمع‌آوری شیشه‌خرده‌ها نسبت به تعمیر این پله‌برقی و بازگشایی آن برای استفاده مردم اقدام کنند.
نصیری‌ها از تهران

  کمبود نیروی درمانی در بیمارستان شهر بابک کرمان
بیمارستان شهر بابک کرمان نیروی درمانی کافی ندارد و در این شرایط کرونایی این کمبود بیشتر به چشم می‌آید. این در حالی است که تعداد زیادی از فارغ‌التحصیل و نیروی طرحی هستند که می‌توانند آنها را به کار بگیرند. از طرف دیگر برای جبران کمبود تخت بیمارستان شهر بابک، جا دارد بیمارستان تازه‌ساز شهر که نصفه‌نیمه راه‌اندازی شده زودتر فعال شود تا این وضع بحرانی بهتر مدیریت شود.
اسمایی از شهر بابک کرمان

  معابر میدان امام‌حسین نظافت نمی‌شود
متأسفانه معابر اطراف میدان امام‌حسین (نبش خیابان شهرستانی) به‌درستی نظافت نمی‌شود و بوی بسیار آزاردهنده‌ای از این منطقه به مشام می‌رسد. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم.
کدخدایی از تهران

  داروخانه‌های اراک قرص مُسکن هم ندارند
داروخانه‌های استان مرکزی، به‌خصوص در بیمارستان تامین اجتماعی در شهر اراک (بیمارستان امام‌خمینی) قرص‌های معمولی مانند مُسکن یا ضد‌اسهال هم ندارند. پس چه چیزی تحت پوشش تامین اجتماعی است درحالی‌که 30سال باید حق بیمه بدهیم؟
نوروزپور از اراک

  گرانی لاستیک و هزینه‌ها کمر کامیون‌داران را خم کرده است
کامیون‌داران وضعیت بسیار سختی دارند. از طرفی حمل‌ونقل بار در کل کشور دچار رکود است، از طرف دیگر قیمت‌های حمل بار منصفانه و پوشش‌دهنده هزینه‌ها نیست و از سویی دیگر گرانی لاستیک و هزینه بالای تعمیرات، زندگی را برای این قشر سخت کرده است. از مسئولان تقاضا داریم کمکی برای کامیون‌داران درنظر بگیرند و راه‌حلی برای مشکلات آنها پیدا کنند.
عباسی از سیرجان

  سرقت نرده‌های اتوبان‌ها بسیار نگران‌کننده است
متأسفانه به‌دلیل وضع ناگوار اقتصادی، شاهد سرقت اموال عمومی از قبیل نرده‌های کنار اتوبان، نیمکت‌ها و پایه‌های فلزی دستگاه‌های کارتخوان ایستگاه‌های اتوبوس هستیم. این مسئله علاوه بر زشت‌کردن چهره شهر و ایجاد گرفتاری برای شهروندان، موجب حس ناامنی در فضای جامعه می‌شود.
عابدی از تهران

  مطالبات بستانکاری خریداران پارس‌خودرو به نرخ 6سال قبل
سال۹۴ از پارس‌خودرو یک پارس‌تندر خریدم؛ آن موقع در سند کارخانه مبلغی به‌عنوان بستانکاری مشتری قید شده بود که بعد از چندبار پیگیری گفتند پیامک دریافت مطالبه ارسال می‌شود. حالا سال۱۴۰۰ است و بعد از ۶سال، نصف شب پارس‌خودرویی‌ها یادشان افتاده که طلب‌ها را پرداخت کنند آن هم به قیمت سال94. اگر قیمت‌ها همچنان مانند آن سال باشد بحثی نیست ولی آیا منصفانه است که بدهی ما را به رقم 6سال قبل بپردازند؟
کریمی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید