• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 مرداد 1400
کد مطلب : 137550
+
-

نجات مردی که در باک اتوبوس گرفتار شده بود

نجات مردی که در باک اتوبوس گرفتار شده بود


مرد تعمیرکار وقتی برای تعمیر باک یک اتوبوس وارد آن شد دیگر نتوانست خارج شود و تا یک قدمی مرگ پیش رفت اما آتش‌نشانان با حضور به موقع او را نجات دادند.
به گزارش همشهری، نیمه شب چهارشنبه به آتش‌نشانی اصفهان خبر رسید که در جریان حادثه‌ای عجیب یک مکانیک داخل باک اتوبوس گرفتار شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. آنطور که اطلاعات اولیه نشان می‌داد او برای تعمیر باک وارد آن شده بود اما دیگر نمی‌توانست از آنجا خارج شود و جانش در خطر بود. در این شرایط بود که گروهی از آتش‌نشانان برای نجات او راهی محل حادثه واقع در خیابان امیرکبیر شدند.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در این‌باره گفت: وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند معلوم شد که مکانیک 40ساله از یک ورودی بسیار باریک برای تعمیر مخزن سوخت اتوبوس وارد باک شده بود و دیگر امکان بیرون آمدن نداشت و با توجه به بوی شدید گازوئیل، مشکلات تنفسی نیز برای او به‌وجود آمده بود. در چنین وضعیت خطرناکی آتش‌نشانان تلاش‌های خود برای نجات این مرد را آغاز کردند و دقایقی بعد موفق شدند او را از باک خارج کرده و از مرگ نجات دهند.
سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان از شهروندان خواست در همه امور قبل از انجام چنین اقداماتی، قوانین و دستورالعمل‌های ایمنی را مدنظر داشته باشند و در مورد عاقبت کار هم کمی فکر کنند و همواره از رفتارهای پرخطر بپرهیزند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید