• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 مرداد 1400
کد مطلب : 137548
+
-

دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در قم


مرد شروری که در جریان درگیری با یک روحانی در قم او را با ضربات چاقو مجروح کرده بود 12ساعت پس از حادثه توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش همشهری، این حادثه روز 11مرداد‌ماه امسال در منطقه پردیسان قم اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که روحانی جوانی قصد امر به معروف کردن مرد شروری را داشت، اما او از این اقدام روحانی خشمگین شده و ناگهان برایش چاقو کشید. در جریان این درگیری مرد شرور با ضربه چاقو روحانی جوان را مجروح کرد و گریخت.
به‌دنبال این حادثه، روحانی جوان که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل و همزمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب نیز آغاز شد. مأموران پلیس با بررسی سرنخ‌های به‌دست آمده از این درگیری توانستند هویت ضارب را شناسایی کنند. تحقیقات بیشتر در این‌باره نشان می‌داد که متهم از منطقه پردیسان خارج و در خانه یکی از دوستانش مخفی شده است. در این شرایط بود که گروهی از مأموران کلانتری 24پردیسان با مجوز قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
حمزه زارعی، معاون دادستان قم در این‌باره گفت: بعد از دریافت گزارشی مبنی بر ایراد جرح یک روحانی با چاقو در راستای امر به معروف و نهی از منکر در پردیسان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری دادستان کل کشور و با صدور دستورات قضایی در کمتر از ۱۲ساعت متهم در خارج از پردیسان و در منزل یکی از دوستانش دستگیر شد. وی ادامه داد: با دستگیری متهم پرونده به شعبه بازپرسی ارجاع شده و متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. زارعی همچنین درباره وضعیت روحانی مجروح گفت: وضعیت جسمی روحانی آمر به معروف مساعد گزارش شده است. دستگاه قضایی با افرادی که متعرض آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌شوند، مطابق قانون با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید