• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 13 مرداد 1400
کد مطلب : 137344
+
-

کوتاه از حادثه/ اعضای یک خانواده درآوج قربانی سیل شدند


بارش باران در شهرستان آوج باعث به راه افتادن سیلاب و جان باختن اعضای یک خانواده شد.
نصرت‌الله علیرضایی، فرماندار آوج در این‌باره گفت: روز دوشنبه به‌مدت نیم ساعت شاهد بارش شدید باران به میزان ۳۶.۶میلی‌متر در شهرستان آوج بودیم که خسارات زیادی در پی داشت. این میزان بارش در دهستان شهیدآباد به میزان ۳۹میلی‌متر به ثبت رسید و روستاهای زیادی را دربرگرفت.
وی ادامه داد: در روستای وروق خانمی ۴۷ساله، دختری ۲۰ساله، پسری ۱۰ساله و کودکی ۶ماهه داخل خودرو بودند که خودرو در مسیر رودخانه و باغات قرار داشت و بازشدن در ماشین موجب شد کودک ۶‌ماهه مفقود و بقیه سرنشینان فوت کنند. در روستای شهیدآباد نیز مردی ۶۰ساله کنار خودروی خود ایستاده بود که به‌واسطه جریان سیل مفقود شده است و جست‌وجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
فرماندار آوج در ادامه گفت: از روستاهای درگیر سیل بخش آوج می‌توانیم به شهیدآباد، وروق، چوبینه، آوج، محور «آوج- شهیدآباد»، و روستاهای ساغران سفلی، یمق، توآباد، چاه برف، مصرآباد و ارتش آباد در بخش آبگرم اشاره کنیم: به‌دنبال این بارش‌ها دوشنبه شب جلسه شورای اضطراری مدیریت بحران با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، رئیس بسیج سازندگی استان، رئیس سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی قزوین و جمعی از روسای ادارات شهرستان آوج برگزار شد و در تلاش هستیم از ظرفیت نیروهای بسیج استفاده کنیم. عمده خسارات در بحث راه بود که برای بازگشایی تلاش شده است و آخر وقت شب گذشته راه‌ها بازگشایی شدند و هم‌اکنون راهداران در روستای وروق و ساغران سفلی در حال عملیات بازگشایی و ترمیم هستند که تا ظهر عملیات آنان به اتمام می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید