• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 13 مرداد 1400
کد مطلب : 137296
+
-

دریچه/ درنگی در زمانه ابن‌سینا

بیست‌ودومین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره بوعلی سینا، امروز، چهارشنبه ۱۳مرداد ساعت ۱۱صبح با عنوان «درنگی در زمانه ابن‌سینا» به سخنرانی مهدی سیدی، پژوهشگر تاریخ و ادبیات اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، تلگرام این مرکز به نشانی bookcitycc و صفحه این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

برپایی دوباره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو
بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو امسال برای دومین سال پیاپی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. به گزارش دی‌ان‌ای ایندیا، اتحادیه ناشران هندی تصمیم گرفته تا امسال نیز همانند سال گذشته نمایشگاه کتاب دهلی‌نو را -که بزرگ‌ترین رویداد ادبی در کشور هند است- به‌صورت آنلاین برگزار کند. پلتفرم رویدادهای مبتکرانه و پیشرفته pragatiE مانند سال گذشته میزبان این دوره از نمایشگاه کتاب دهلی‌نو خواهد بود. این پلتفرم برای تسهیل فروش کتاب‌ها به یک فضای تجاری جدید و پیشرفته مجهز شده و همچنین دارای ویژگی‌هایی است که امکان تماس زنده ویدئویی و تلفیق پیام‌رسان واتساپ را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.
سال گذشته نمایشگاه کتاب دهلی‌نو‌ یکی از بزرگ‌ترین و پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه‌های کتابی بود که به‌دلیل شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار شدند. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این دوره از نمایشگاه با بیش از 300هزار بازدیدکننده، 200غرفه‌دار، 10هزار عنوان کتاب و 50وبینار از سال گذشته گسترده‌تر باشد. همچنین انتظار می‌رود امسال بیش از 15هزار بازدیدکننده بین‌المللی از این نمایشگاه دیدن کنند.
نمایشگاه کتاب دهلی‌نو تا سال2013 هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شد، ولی از این سال به بعد به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید