• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 13 مرداد 1400
کد مطلب : 137274
+
-

صدای همشهری

   فعالیت پنهانی برخی قلیان‌سراها در اراک
با وجود اینکه مسئولان بهداشتی استان‌مرکزی به‌صورت مستمر اعلام می‌کنند فعالیت برخی مشاغل پرخطر در زمینه همه‌گیری ویروس کرونا باید متوقف شود، اما گویا این موضوع چندان در شهر اراک جدی گرفته نمی‌شود. به‌عنوان مثال در روزهای اخیر شاهد فعالیت تعدادی از قلیان‌سراهای شهر بودم که پنهانی پذیرای مشتریان بودند. چرا مسئولان مربوط در استان با چنین تخلف‌هایی که سلامت شهروندان را به‌خطر می‌اندازد، برخورد موثر نمی‌کنند؟
یک شهروند از اراک

   لزوم کنار گذاشتن یک رسم غلط
به‌عنوان یک شهروند کهنوجی، از مسئولان و رسانه‌ها درخواست می‌کنم اقدام‌های موثرتری برای کنارگذاشتن رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی انجام دهند، چراکه ادامه اجرای چنین رسمی جان مردم را به‌خطر می‌اندازد. در روزهای اخیر رسانه‌ها از کشته شدن یک نفر به‌دلیل تیراندازی در مراسم عروسی در یکی از روستاهای کهنوج خبر دادند که بسیار تأسف‌بار است. چرا باید بر اجرای چنین رسوم غلطی پافشاری
 کرد؟
زمانی از کهنوج در استان کرمان

  چاره‌اندیشی برای ترافیک شهرکرد 
جمعیت شهرکرد، به‌عنوان مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری، روز به‌روز درحال افزایش است که این موضوع به بیشتر شدن حضور خودروها در خیابان می‌انجامد. این موضوع درحالی‌است که هنوز زیرساخت‌های شهری مناسب تدارک دیده نشده‌است. متاسفانه دراین شهر بعضا به‌جای اجرای طرح‌های عمرانی موثر در کاهش ترافیک مانند ساخت روگذر و زیرگذر، به برخی تغییرات در معابر شهری بسنده می‌شود.
عزیزی از شهرکرد در استان چهارمحال‌وبختیاری
 

این خبر را به اشتراک بگذارید