• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 4 مرداد 1400
کد مطلب : 136589
+
-

تکرار جاسم؟ چرا؟

تنها فایده منع جذب خارجی‌ها، نبودن امثال این بازیکن بی‌کلاس است

تکرار جاسم؟ چرا؟


کرار جاسم در گفت‌وگو با رسانه‌های عراقی برای خودش نوشابه باز کرده و گفته: «چون سابقه و عملکردم در لیگ ایران خیلی خوب بوده، همیشه از آنجا پیشنهاد دارم.» بعد هم اضافه کرده که سایپا و تراکتور به‌دنبالش هستند و به‌زودی برای مذاکره با تراکتور به ایران می‌آید. روشن نیست اظهارات کرار در این مصاحبه چقدر درست باشد؛ مخصوصا که بعید است تیمی مثل سایپا در این شرایط اسفبار و در خلال جنگ برای بقا، دنبال جذب بازیکن برای فصل بعد باشد. در نتیجه می‌توان امیدوار بود جاسم لاف زده باشد، اما در غیراین صورت احتمال بازگشت او به فوتبال ایران از آن تصورات ترسناک است؛ آنقدر که آدم را وا می‌دارد از سر اجبار طرفدار انحصار شود و آرزو کند قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی همچنان در فوتبال ایران پابرجا باقی بماند!
اگر کسی در ایران با این هافبک 34ساله عراقی مذاکره کرده، به‌طور جدی باید برایش تأسف خورد. یک فوتبالیست دیگر باید چه کار خبطی انجام بدهد که باشگاه‌ها به حرمت نان و نشان و اعتبارشان دور او را خط قرمز بکشند؟ کرار جاسم هنگام حضورش در فوتبال ایران بارها جنجال‌ساز شد، دعوا و دردسر راه انداخت، به همه توهین کرد و حتی زندگی شخصی‌اش هم خالی از مسئله نبود. از او یک فایل صوتی موجود است که با بدترین لحن و کلمات به مقامات فوتبال ایران توهین می‌کند. او به‌خاطر همین اظهارات با محرومیت مواجه شد، به کشورش رفت و از آنجا اعلام کرد دیگر هرگز به ایران برنمی‌گردد؛ اظهاراتی که با واکنش تند بسیاری از پیشکسوتان کشورمان مواجه شد. خوی ناآرام و غیرطبیعی این بازیکن فقط هم مربوط به مراوداتش با فوتبال ایران نیست؛ چرا که او، هم در لیگ باشگاهی عراق و هم در تیم ملی کشورش به دفعات دردسر درست کرده است. همه اینها را اضافه کنید به اینکه سن و سالی از جاسم گذشته و او دیگر توانایی فنی و فیزیکی قبل را ندارد. خب این چه خریدی است مثلا؟
امیدواریم آنچه در این فقره شنیدیم کذب باشد. امیدواریم مصاحبه مورد نظر جعلی بوده یا کرار دنبال رویاپردازی بوده باشد. در غیراین صورت غصه خواهیم خورد به حال هموطنانی که برای حرمت و اعتبار این فوتبال تره هم خرد نمی‌کنند و پیش روی یک پرخاشگر بی‌کلاس فرش قرمز می‌اندازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید