• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 3 مرداد 1400
کد مطلب : 136523
+
-

شنیدن بال رؤیایی عشق

از همکاری شجریان با کیوان ساکت تا برنامه استعدادیابی برادران پورناظری

موسیقی
شنیدن بال رؤیایی عشق

قرار بود همایون شجریان با همکاری سهراب ناظری آلبوم جدیدی را تولید کند اما با توجه به فعالیت‌های هنری جداگانه این دو هنرمند به‌نظر می‌رسد به زودی آلبوم جدیدی تولید شود. هر چند این روزها همایون شجریان با فردین خلعتبری برای تولد یک آلبوم مشترک مشغول به‌کار هستند.
به‌گزارش همشهری، پروژه «جایزه موسیقی جم» کاری از تهمورس پورناظری و تهیه کنندگی سهراب پورناظری پس از گذشت ۳‌ماه از پیش تولید آن در سکوت خبری کلید خورد. طبق اعلام روابط‌عمومی برنامه «جایزه موسیقی جم» بیش از یک سال است که پروژه تحقیقات آن در حال انجام است و تا به امروز شهرداد روحانی، تهمورس پورناظری و علیرضا قربانی به این پروژه پیوسته‌اند و طی روزهای آینده اسامی دیگر داوران و استادان این پروژه اعلام خواهد شد.
این پروژه قرار است میزبان استعدادهای خوانندگی و نوازندگی در همه حوزه‌ها و سبک‌ها باشد که داوری و پرورش استعدادها توسط خُبره‌ترین استادان موسیقی ایران انجام خواهد شد. فراخوان ثبت نام استعدادهای برنامه «جایزه بزرگ جم» از ۷مرداد آغاز و نحوه ارسال آثار متقاضیان طی روزهای آینده از طریق صفحه رسمی، سایت و رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد. شهرداد روحانی، رهبر ارکستر و آهنگساز، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی، برادران پورناظری و تنی چند از هنرمندان در سبک‌های گوناگون که اسامی آنان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، هنرمندان جوان را در این پروژه همراهی و راهنمایی خواهند کرد. حسن معجونی، کارگردان هنری و مصطفی شریفی، تهیه‌کننده اجرایی در کنار گروه تولید این پروژه را همراهی می‌کنند.
همچنین همایون شجریان هم در صفحه شخصی خود خبر داده که قطعه «بال رؤیایی عشق» را منتشر کرده. او گفته است که این اثر را به دختران همدم که تحت سرپرستی یک مؤسسه خیریه توانبخشی هستند، تقدیم می‌کند. این اثر با آهنگسازی کیوان ساکت، تنظیم برای ارکستر غلامرضا صادقی، شعر فریدون مشیری، طرح گرافیک بیژن حناب و خوشنویسی مجتبی سبزه تولید شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید