• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135771
+
-

کوتاه از حادثه/ دستگیری گدایی با موجودی بانکی میلیاردی


مرد شیاد با حضور در مساجد وانمود می‌کرد در راه مانده و فقیر است اما بررسی حساب بانکی او نشان داد میلیاردر است.
به گزارش همشهری، در پی گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر اینکه فردی 59ساله به‌صورت مشکوک ضمن حضور در مساجد شهر انار واقع در استان کرمان با چرب زبانی ضمن جریحه دار کردن احساسات مردم و اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدی‌گری می‌کند، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمدآباد شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی و دستگیری او در بازرسی از خودرو‌اش مبالغی وجه نقد و 2عدد کارت بانکی جاسازی شده را کشف کردند.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی انار در این‌باره گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی مبنی بر تحصیل مال نامشروع از طریق تکدی‌گری، سوابق او نیز بررسی و مشخص شد که در 2سال گذشته نیز دارای چنین سابقه‌ای بوده است. سرهنگ خلیلی‌نژاد، خاطرنشان کرد؛ این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است، کار تکدی‌گری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرده و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
وی گفت: با دستور مقام قضایی کارت‌های بانکی وی بررسی و با احتساب وجوه نقد و دارایی‌های او هنگام دستگیری معلوم شد که او مبلغ 4میلیارد و 800میلیون ریال پول دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تأکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به‌جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان‌ها و مؤسسات خیریه مردم نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید