• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135766
+
-

ربودن کودک 3ساله در پوشش مأمور اداره گاز

ربودن کودک 3ساله در پوشش مأمور اداره گاز


4مرد که با معرفی خود به‌عنوان مأمور اداره گاز وارد خانه‌ای شده بودند پسر 3ساله‌ای را از آنجا ربوده و با خود بردند اما با دخالت پلیس این کودک‌ربایی با دستگیری کودک‌ربایان به پایان رسید.
به گزارش همشهری، این حادثه صبح روز شنبه در روستای شیخ‌حسن در نزدیکی تبریز اتفاق افتاد. حدود ساعت 8صبح بود که 4نفر خود را جلوی در خانه‌ای که از قبل شناسایی کرده بودند رساندند و یکی از آنها زنگ در را زد. آنها مدعی شدند که مأمور اداره گاز هستند و باید وارد خانه شوند. در خانه باز شد و 4مرد وارد شدند. صاحبخانه از نقشه‌ای که مردان غریبه در سر داشتند اطلاعی نداشت. آنها در یک لحظه پسر 3ساله خانواده را که در آنجا حضور داشت بغل کرده و با خود بردند.
به‌دنبال این کودک‌ربایی ماجرا به پلیس گزارش شده و تحقیقات برای نجات کودک ربوده شده و دستگیری آدم‌ربایان آغاز شد. هنوز معلوم نبود که این آدم‌ربایی با چه انگیزه‌ای انجام شده است، با این حال بررسی‌ها برای روشن شدن ماجرا ادامه یافت. مأموران پلیس آگاهی با تحقیق از خانواده گروگان 3ساله به اطلاعاتی درباره یکی از گروگانگیران دست یافتند. همین سرنخ کافی بود تا پلیس به اطلاعات بیشتری از آدم‌ربایان دست پیدا کند. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد که آنها پس از ربودن پسر 3ساله او را به اردبیل منتقل کرده‌اند. گروهی از مأموران راهی مخفیگاه متهمان شدند و ضمن دستگیری آدم‌ربایان، پسر خردسال را نجات دادند.
سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در جریان تحقیقات یکی از افراد دخیل در آدم ربایی شناسایی و در یک عملیات سریع و به‌هنگام توسط مأموران دستگیر شد و به دنبال آن کودک در استان اردبیل از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت. وی با تأکید براینکه آدم‌ربایان با ترفند نیروهای خدمات‌رسان گاز وارد منزل این کودک شده بودند، از خانواده‌ها خواست بدون شناسایی افراد، آنها را داخل منزل خود راه ندهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید