• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135770
+
-

با مردم/ وضعیت بی‌برنامه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در اندیشه


وضع چراغ‌های راهنمایی دراندیشه شهریار واقعا تأسف‌بار است. برای مثال مدت زمانی‌که چراغ سبز است در سر چهارراه‌های فاز 3اندیشه 20ثانیه و زمان چراغ قرمز 2دقیقه است. در نقطه‌ای دیگر چراغ راهنمایی به سمت شهریار چندروزی خاموش است که باعث تصادف و نابسامانی شده است و در برخی مناطق چراغ‌ها اصلا زمان ندارند درحالی‌که قبلا داشته‌اند.
تقی از شهریار

 با 72سال سن همچنان منتظر دریافت پیامک واکسن هستم
در 72سالگی به حرف‌های مسئولان احترام گذاشته و بی‌برنامه به هیچ مکانی برای تزریق واکسن نرفته‌ام. خط تلفنم هم به نام خودم است ولی تا این لحظه پیامکی که مرا برای تزریق واکسن به جایی ارجاع دهد دریافت نکرده‌ام. آیا من هم که دو سال است در قرنطینه خانگی‌ام، باید راهی مرزهای کشور شوم تا واکسن دریافت کنم؟
جلیلی از تهران 

  آیا رواست سیمان کیسه‌ای 60هزار تومان باشد
با هزار امید و آرزو بعد از سال‌ها تصمیم گرفتیم به شهر پدری خود بازگردیم و آنجا به کشاورزی بازمانده از پدر سامانی بدهیم. این امر نیازمند ساخت مسکنی به اندازه یک خانواده 4نفره است که اکنون مجوزهای آن را گرفته و برای ساخت وارد عمل شده‌ایم و متأسفانه در همین ابتدای کار ضمن گرانی در تمام بخش‌ها به قیمت سیمان کیسه‌ای 60هزار تومان برخورده‌ایم. آیا رواست که این کالای اساسی در مصالح ساختمانی به این قیمت برسد؟ فروشنده ما را تشویق به خرید بیشتر می‌کرد و می‌گفت اگر قطعی برق ادامه یابد از این هم گران‌تر می‌شود! چه‌کسی مسئول این وضع است؟
قهابادی از دستجرد

  دولت آینده بین حقوق‌ها و هزینه‌ها توازن ایجاد کند
امید و انتظارویژه داریم که دولت آینده که متشکل از عوامل خدوم انقلابی خواهد بود، شرایط رابه‌گونه‌ای متحول کند که حداقل حقوق جامعه کارگری و کارمندی با دخل و خرج و هزینه‌ها توازن معقول ایجاد شود.
عسکرآبادی از تهران 

 شماره تلفن بالای فاکتورها را حذف کرده‌اند
اخیراً فروشگاه‌های بزرگ و کوچک با حذف شماره تلفن‌های ثابت خود و نوشتن فقط یک شماره تلفن موبایل روی برگه‌های فاکتور فروش و پاسخگو نبودن‌ عمدی به آنها، اشکالات خود را پنهان و به نوعی خودشان را از جوابگویی راحت می‌کنند که بدیهی است این اقدام نیاز به بررسی و تذکر دارد.
محمود بلیغیان از اصفهان

  درصد زیادی از مردم پروتکل‌های کرونا را رعایت نمی‌کنند
درصد زیادی از مردم رعایت پروتکل‌های کرونا را کنار گذاشته و هیچ‌چیز را رعایت نمی‌کنند. این عده که به‌نظر می‌رسد از جانشان سیر شده‌اند، جان امثال ما را که برای لحظه‌لحظه زندگی ارزش قائلیم به خطر می‌اندازند. واقعا چه نهادی مسئول سلامت ماست؟ بهتر نیست از توان نیروی انتظامی برای برخورد با افرادی که پروتکل‌های کرونا را رعایت نمی‌کنند، کمک بگیرند و مردم را مجبور به رعایت پروتکل کند. حتی گشت ارشاد را با این دستور کار وارد میدان کنند و اجازه ندهند چرخه انتقال ویروس ادامه یابد.
محمدرضا از رشت

  شرکت‌های بیمه وام‌های ازدواج را ضمانت کنند
از رئیس‌جمهور منتخب تقاضا داریم با توجه به سختگیری‌های شدید بانک‌ها برای ضامن‌ها جهت دریافت وام ازدواج تمهیداتی درنظر بگیرند که شرکت‌های بیمه وام‌های ازدواج را ضمانت کنند تا بخشی از مشکل جوانان به این طریق حل شود.
امینیان از تهران 

 چرا نیازهای سیستان و بلوچستان دیده نشده است
چرا مسئولان این روزها از کمبودهای سیستان و بلوچستان می‌گویند آیا در طول دهه‌های گذشته سیستان و بلوچستان وجود نداشته یا مسئولان نبوده‌اند که مشکلات دیده شود و پیش‌بینی چنین روزهای تلخی برای این استان میسر شود. اگر در سنوات قبل نیازهای این استان محروم و منطقه به‌خصوص در بخش خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی دیده می‌شد امروز در استان چنین وضعی نداشتیم. با این حال مردم استان همچنان چشم انتظار حضور مسئولان برای حل‌و‌فصل مشکلات هستند.
میرقهاری از زاهدان

  تزریق واکسن، جهادی و شبانه روزی شود
امروز در خبرها شنیدم که مسئولی عنوان کرده بود اعلام سن مشمولان تزریق واکسن به‌صورت دو سال دو سال به‌دلیل کمبود واکسن نیست بلکه می‌خواهند از شلوغی و جمعیت جلوگیری کنند. نکته نخست اینکه جلوی شلوغی و جمعیت باید در دیگر نقاط گرفته شود و بعد اینکه به‌صورت جهادی و بسیجی‌وار واکسن را شبانه‌روزی تزریق کنند و به مشمولان رده‌های سنی مختلف ساعت بدهند. این کار به رضای خدا و رضایت مردم و کادر درمان نزدیک‌تر است.
دشتی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید