• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135725
+
-

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت

با واکسیناسیون شرایط رونق گردشگری فراهم شود

گردشگری
با واکسیناسیون شرایط رونق گردشگری فراهم شود

صبح دیروز علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دیدار سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب رفت.
دفتر  رئیسی خبر داده است که در این دیدار، رئیس‌جمهور آینده کشور از دولت خواسته است با تسریع واکسیناسیون کرونا، زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود.
مونسان البته برای ارائه گزارش عملکرد دوران مسئولیت خود بر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دیدار رئیس‌جمهور منتخب رفته بود.
رئیسی در این دیدار از استعدادهای بالفعل ایران در توسعه گردشگری گفت.
او به علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دولت حسن روحانی گفته است که جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ایران از الطاف الهی در سراسر کشور است و هنوز مناطق بکر زیادی در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد که امکان آباد و بالفعل شدن استعدادهای گردشگری در آنها وجود دارد.
سید ابراهیم رئیسی، صنعت گردشگری را دارای ظرفیت بالای ایجاد اشتغال اعلام کرد و گفت: ضروری است از فعالان این عرصه به شکل مؤثری حمایت شود.
او حتی به گردشگری تاریخی نیز اشاره کرده و خطاب به وزیر میراث‌فرهنگی دولت تدبیر و امید گفته است: یکی از مزایای گردشگری علاوه بر لذت بردن از گردش در جاذبه‌های طبیعی، آشنایی مردم با تاریخ تمدن و فرهنگ غنی کشور است. بنابراین کمک به تعمیق مفاهیم و ارتقای مولفه‌های فرهنگ ملی و ظرفیت مناسب درآمدزایی در شهرها و روستاهای کشور، 2فاکتور توانمندی گردشگری و میراث‌فرهنگی برای ایجاد ارزش افزوده بالاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید