• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 22 تیر 1400
کد مطلب : 135709
+
-

آماربازی


9.05
آقای گل فصل جاری لیگ برتر، بعد از 3هفته طلسم شدن در گلزنی بالاخره این هفته بختش باز شد. سجاد شهباززاده در حالی 2گل به نفت آبادان زد که طی 8بازی قبلی‌اش در لیگ فقط یک گل زده بود. سجاد با بریس مقابل برزیلی‌ها از متریکا هم امتیاز خوبی گرفت و با نمره9.05بهترین بازیکن میدان شد. این پنجمین بار در فصل جاری است که سجاد عنوان بهترین بازیکن میدان را به‌دست می‌آورد و حالا از این لحاظ به رکورد امین قاسمی‌نژاد (پدیده) و طالب ریکانی (نفت آبادان) رسیده است. این 3بازیکن هر کدام 5بار بهترین بازیکن زمین شده‌اند و 3هفته فرصت دارند که تا پایان فصل رکورد خود را ارتقا بدهند. حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک هم 4بار بهترین بازیکن مسابقه شده است.

7.19
شهباززاده با وجود درخشش این هفته‌اش نتوانست در رده‌بندی کلی بازیکنان تغییری بدهد و صدرنشینی ازدست‌رفته را پس بگیرد. سجاد که مدت‌ها با بهترین میانگین امتیاز صدرنشین جدول بازیکن‌ها بود دو سه هفته‌ای هست که تا رتبه سوم جدول پایین آمده است. هم‌اکنون مهدی ترابی (پرسپولیس) با میانگین امتیاز 7.19بهترین بازیکن لیگ بیستم است. ترابی این هفته مقابل آلومینیوم هم گل زد و هم پاس گل داد تا با کسب نمره8/43میانگین امتیازاتش را باز هم بالاتر ببرد. امین قاسمی‌نژاد هم با میانگین امتیاز 7 همچنان دومین بازیکن برتر لیگ جاری محسوب می‌شود. سجاد شهباززاده با اینکه این هفته نمره عالی9.05را گرفت اما میانگین نمراتش به 7نرسید و با میانگین 6.98در رتبه سوم باقی ماند.

6.99
حسین پورحمیدی با وجود اینکه این هفته 2گل از پرسپولیس خورد، یک رتبه در جدول دروازه‌بان‌ها صعود کرد و صدرنشین شد. البته در جدول گلرهای لیگ امتیازات به قدری نزدیک است که با هر بازی جای بازیکنان در این جدول تغییر می‌کند. هم‌اکنون فاصله نفر اول تا هشتم در این جدول فقط 0.1امتیاز است. تا هفته قبل رشید مظاهری صدرنشین بود و پورحمیدی در رتبه دوم فقط چند هزارم امتیاز با او فاصله داشت. این هفته رشید همچنان غایب بود و گلر آلومینیوم در مقابل پرسپولیس نمره7.08 گرفت. حالا هر دوی این دروازه‌بان‌ها میانگین امتیازشان 6.99 است اما پورحمیدی در اعشار سوم از رشید بهتر است. پیام نیازمند و حامد لک (هر دو با میانگین امتیاز 6.96) سوم و چهارم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید