• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 19 تیر 1400
کد مطلب : 135437
+
-

اخبار کوتاه/ تکذیب خبر فوت ۴ زندانی


رئیس سازمان زندان‌ها ضمن تکذیب «خبر رسانه‌های اپوزیسیون مبنی بر فوت ۴زندانی در زندان تهران بزرگ در اثر کرونا» گفت: الحمدلله زندان‌ها و سلامت زندانیان تحت‌کنترل است. به گزارش ایسنا، محمدمهدی حاج محمدی در توییتر نوشت:«مردم و خانواده‌های زندانیان از خبر دروغ رسانه‌های اپوزیسیون مبنی بر فوت ۴زندانی در زندان تهران بزرگ در اثر کرونا نگران نشوند. نگرانی شما هدف اینهاست. دیروز هم مثل روزهای دیگر، ۱۲۶۵تست از زندانیان گرفته شد. الحمدلله زندان‌ها و سلامت زندانیان تحت کنترل است.»

  شکایت از روحانی به دادستانی کل کشور 
نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل90 و  از چهره‌های شناخته شده جریان پایداری در مجلس از ارسال شکایت از روحانی به دادستانی کل کشور خبر داد و نوشت: پرونده جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادستان کل کشور به‌عنوان مدعی‌العموم ارسال شد.
 او در این‌باره در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: در پی شکایت بیش از ۳۳۰هزار نفر به کمیسیون اصل90 درخصوص تخلفات آقای روحانی در مدیریت ارز، بعد از جمع‌آوری مستندات و تکمیل پرونده، جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادستان کل کشور به‌عنوان مدعی‌العموم ارسال شد.

   مشاوران رئیس قوه قضاییه نباید فقط از اصولگرایان باشند
محسن رهامی، حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مشاوران رئیس قوه نباید فقط از اصولگرایان باشند بلکه باید از هر جناح و گروهی در بین مشاوران ایشان حضور داشته باشند. او در رابطه با تماس رئیس جدید قوه قضا با برخی فعالان سیاسی برای نظرخواهی و راه‌اندازی سامانه برای پیشنهادها به برنا، گفت: به‌نظر من رئیس دستگاه قوه قضا و در کل این دستگاه باید با نهادهایی که در این حوزه کار می‌کنند و تخصص دارند ازجمله کانون وکلا ارتباط مستمر داشته باشند؛ کانون وکلا مجموعه‌ای از حقوقدانان باسابقه کشور است . همچنین باید از استادان با سابقه حقوق نظرخواهی کنند. این اشخاص می‌توانند راهگشا باشند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید