• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 14 تیر 1400
کد مطلب : 135016
+
-

روی خط خبر / عفو ۳۸۸محکوم تعزیرات حکومتی با موافقت رهبر معظم انقلاب


مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات ۳۸۸ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد. به گزارش میزان، علیرضا نورنژاد، مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات گفت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع) و هفته قوه قضاییه، تعداد ۵هزارو۱۵۶ نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفتند. 
وی افزود: در این عفو رهبر معظم انقلاب، ۳۸۸نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی، مشمول عفو یا تخفیف مجازات واقع شده‌اند که با دستور ریاست عالی سازمان جهت اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

  تأیید صحت انتخابات میاندوره‌ای مجلس 
اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات نخستین میاندوره‌ای مجلس یازدهم در 5 حوزه توسط شورای نگهبان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، انتخابات نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸خرداد۱۴۰۰ در حوزه‌های «میانه» در استان آذربایجان شرقی، «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در استان تهران، «گچساران و باشت» در استان کهگیلویه و بویراحمد، «آستانه اشرفیه» در استان گیلان، «تفرش، آشتیان و فراهان» در استان مرکزی و «بهار و کبودرآهنگ» در استان همدان برگزار شد و   مراتب تأیید صحت انتخابات نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حوزه‌های «میانه»، «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «گچساران و باشت»، «تفرش، آشتیان و فراهان» و «بهار و کبودرآهنگ» در نامه‌ای از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد.

  پیشرفت پدافند هوایی در همه حوزه‌ها 
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی در مقایسه با سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در همه حوزه‌های کشف، شناسایی، رهگیری و سایبری داشته است. به گزارش ایرنا، او اضافه کرد: اکنون ما در همه حوزه‌های پدافند هوایی اعم از کشف، رهگیری، درگیری، انهدام مسلح و مسلط به سامانه‌هایی هستیم که در منطقه، حرف اول را می‌زند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :