• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 تیر 1400
کد مطلب : 134747
+
-

صدای همشهری

   خط‌کشی نامناسب در خیابان‌های اردبیل
خط‌‌‌ کشی خیابان‌های اردبیل از بین رفته یا اصلا خط کشی ندارد. این موضوع سبب اشتباه در تصمیم‌گیری رانندگان و تصادف می‌شود. در محدوده مقبره شیخ صفی و روبه‌روی مدرسه اعیادی سابق، به علت تردد بالای خودروها، خط‌ کشی معابر کمرنگ و نامنظم شده است و هنگام شب رانندگان را با مشکل مواجه می‌کند. وضعیت کنونی خط کشی معابر ایمنی تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در سطح شهر با مشکل مواجه کرده‌است.
یک شهروند از اردبیل

   به فکر زاینده‌رود باشید! 
اسناد و مدارک تاریخی موجود نشان می‌دهد رودخانه زاینده‌رود سهم آب دائمی از سرچشمه کوهرنگ دارد، اما به دلیل توزیع نادرست آب، سهم آب این رودخانه حتی در فصول مختلف نیز داده نمی‌شود. علت خشکی این رودخانه توزیع نامناسب آب است. لطفا مسئولان برای همیشه این مشکل را حل کنند.
رضوی از اصفهان

   تخصیص نیافتن برق به باغ‌های قزوین
برای حمایت از تولید و رفع موانع موجود دراین حوزه انتظار می‌رود مسئولان اداره جهاد کشاورزی قزوین مصوبه قبلی خود را که مانع از تخصیص برق به باغ‌های با سطح یک و نیم هکتار شده لغو کنند. این موضوع می‌تواند بخش مهمی از مشکلات کشاورزان را رفع کند.
شهروندی از قزوین 

   نگهداری مرغ و خروس در منازل
بعضی از شهروندان اراکی در منازل خود اقدام به نگهداری مرغ و خروس و حیوانات پر سر و صدا مانند سگ می‌کنند که موجب آزار و اذیت همسایه‌ها می‌شود، احترام به همسایه جزو واجبات و اخلاقیات است، زیرا برخی از افراد بیمار هستند و صدا آنها را آزار می دهد. لطفا در مورد این مسائل فرهنگ ‌سازی شود و اگر قانون صراحتی دارد برخورد جدی انجام گیرد. شهروندان باید نسبت به رعایت حقوق دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رحمتی از مرکزی

   آسفالت نامناسب یک مسیر
محور همدان - بیجار، حد فاصل روستای خانباغی و کارخانه آسفالت و سلامت‌آباد تا بابارشانی به دلیل سست بودن خاک و زیرسازی نامناسب جاده در چند نقطه به‌ صورت حفره و چاله موج در جاده ایجاد شده که بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است. هر روز شاهد آسیب دیدن یک خودرو به علت این شرایط ناایمن هستیم. لطفا مسئولان برای بهسازی این مسیر که جان هموطنان‌مان را تهدید می‌کند، اقدام کنند.
رسول‌زاده از بیجار

   فیش‌های بی‌صاحب 
از ساکنان شهرک تازه ساخت مهرگان هستیم‌. با وجود تکمیل نشدن واحدهای مسکونی و سکونت نیافتن مردم، اما شرکت‌های خدمات‌رسان با صدور فیش‌های آب و گاز مالیات و آبونمان دریافت می‌کنند که این موضوع با توجه به استفاده نکردن از این خدمات، کار درستی نیست.
یوسفی از شهرک مهرگان قزوین
 

این خبر را به اشتراک بگذارید