• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 7 تیر 1400
کد مطلب : 134359
+
-

صدای همشهری

    بیمارستان 700 تختخوابی امام رضا(ع) مشهد 
بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی امام رضا (ع) هنوز به سرانجام نرسیده است. بیش از 40سال از عمر کلنگ‌زنی این بیمارستان می‌گذرد. اواخر سال گذشته بود که مسئولان استان پس از 40 سال معطلی و صرف میلیاردها تومان سرمایه، خواستار انهدام سازه نیمه‌کاره و احداث بیمارستان با نقشه جدید شده‌اند. 
مرتضوی از خراسان رضوی

 زباله‌ها در آناخاتون
در حومه تبریز شهری به نام «آناخاتون» وجود دارد که نه شهر محسوب می‌شود و نه روستا، نه شورایی دارد و نه دهیار. مدیریتی برای جمع‌آوری زباله‌ها از این منطقه وجود ندارد و جوی‌های آب منظره‌ای بد و پر از زباله دارد. 
یک شهروند از آذربایجان شرقی

  استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی کویر
ظرفیت عظیم انرژی خورشیدی بلااستفاده در کویر که بی‌شک آرزوی هر کشوری است، نباید به حال خود رها شود. باید هرچه سریع‌تر مسئولان برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت این انرژی داشته باشند.
مدنی از کرمان 

 تفاوت حقوق نیروهای رسمی و قراردادی 
در یک اداره دولتی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم. در سال جدید حقوق کارکنان رسمی افزایش یافته است، اما قراردادی‌ها هیچ افزایش حقوقی نداشتند. چرا بین نیروهای رسمی و قراردادی عدالت رعایت نمی‌شود؟
یک شهروند از کهگیلویه‌وبویراحمد

 نبود نظارت بر تغییر کاربری اراضی گلستان
در حالی که بسیاری از مسئولان از خطر تغییر کاربری اراضی صحبت می‌کنند اما همچنان در روستاهای خوش آب و هوای گلستان شاهد تغییر کاربری اراضی و تبدیل این اراضی به ویلا و آپارتمان‌های چند طبقه هستیم. این در حالی است که گلستان یک قطب کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و با نابودی و تغییر اراضی کشاورزی تولید و اقتصاد استان و امنیت غذایی کشور با مشکل مواجه می‌شود. مسئولان باید جدی تر به این موضوع ورود کرده و تدبیری برای این مشکل بیاندیشند.
حسین رمضانی از گلستان

  کمبود امکانات در روستای کرونی 
باتوجه به فاصله کم روستای کرونی با شهر شیراز، متاسفانه بخشی از این روستا مورد مناقشه سازمان‌هاست و باتوجه به معامله این زمین‌ها در دهه‌های گذشته و پیگیری نکردن مسئولان، محله چشمه قندی روبروی پارس لوله هنوز در طرح هادی قرار نگرفته است. مردم در وضعیت بسیار بد بهداشتی و آسایشی قرار گرفته اند. در سال‌های اخیر مردم این محله به تمامی سازمان‌ها و ارگان ها مراجعه کرده اند اما هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات مردم ساکن این محله نبوده است.
علی یوسفی از فارس
 

این خبر را به اشتراک بگذارید