• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134136
+
-

آماربازی


7.07
سیدجلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان بهترین زوج دفاعی لیگ برتر از نگاه متریکا هستند. آنالیزهای گروه متریکا نشان می‌دهد میانگین نمره این دو مدافع در فصل جاری 7.07 از ۱۰ بوده که بالاتر از سایر زوج‌های دفاعی در فصل جاری است. زوج خط دفاعی فولاد متشکل از مهران موسوی و موسی کولیبالی با میانگین نمره7.03 دومین زوج دفاعی موفق در فصل بیستم لیگ برتر هستند. فولاد با اتکا به این زوج در دفاع میانی فقط ۱۵گل در فصل جاری خورده که دومین رکورد این فصل بعد از پرسپولیس است. استقلال هم مثل فولاد ۱۵گل خورده اما بهترین زوج دفاعی این تیم که عارف غلامی و سیاوش یزدانی هستند، با میانگین نمره6.86 در رتبه هفتم زوج‌های دفاعی قرار دارند.

91
پیام نیازمند با ۹۱بازی متوالی در لیگ برتر، رکورد مهدی رحمتی را شکست و به‌تنهایی رکورددار بازی‌های کامل و متوالی در تاریخ لیگ برتر شد. دروازه‌بان سپاهان هفته گذشته برای نود‌‌و‌یکمین بازی متوالی، حضوری ۹۰دقیقه‌ای در ترکیب تیمش داشت. پیش از او سیدمهدی رحمتی با ۹۰بازی ۹۰دقیقه‌ای متوالی در لیگ برتر رکورددار بود. سپاهان فردا در هفته بیست‌وچهارم میهمان فولاد خوزستان است و نیازمند از این هفته می‌تواند رکوردش را دست‌نیافتنی‌تر کند. البته رکورددار بازی در لیگ برتر سیدجلال حسینی است و مهدی رحمتی بعد از او در رتبه دوم است. اما هیچ‌یک از آنها به اندازه پیام نیازمند در بازی‌های متوالی حضور نداشته‌اند.

100
امین قاسمی‌نژاد، ستاره تیم پدیده در فصل جاری هفته گذشته به رکورد ۱۰۰بازی در لیگ برتر رسید. پدیده امشب در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر میزبان تراکتور است و این صدویکمین بازی قاسمی‌نژاد برای پدیده در لیگ برتر خواهد بود. این بازیکن طی ۱۰۰بازی ۲۷بار برای تیمش گل زده، ۷پاس گل داده و یک‌بار هم برای تیمش پنالتی گرفته است. قاسمی‌نژاد بهترین بازیکن پدیده و دومین بازیکن برتر لیگ در فصل جاری است. این مهاجم ۳۵ساله در فصل جاری ۱۷بار برای پدیده به میدان رفته و با میانگین نمره7.30 در رتبه دوم بازیکنان قرار دارد. بهترین بازیکن این فصل سجاد شهباززاده (سپاهان) با میانگین نمره7.42 است و دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) هم بعد از قاسمی‌نژاد در رتبه سوم قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید