• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 2 تیر 1400
کد مطلب : 133946
+
-

روی خط خبر/ 2فقیه شورای نگهبان به خبرگان رفتند


رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: براساس شمارش آرا به ترتیب آیت‌الله علیرضا اعرافی، آیت‌الله حسینعلی سعدی و آیت‌الله احمد دانش‌زاده مومن توانسته‌اند بیشترین آرای انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان را در این استان کسب کنند. براساس آرای شمارش شده، آیت‌الله علیرضا اعرافی با یک میلیون و ٢٩٣ هزار و  ٧٢ رای، آیت‌الله حسینعلی سعدی با ٦٥٦هزار و ١١ رای و آیت‌الله احمد دانش زاده مومن با ٥٨٤ هزار و ٥٤٩ رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کرده‌اند.
 از مشهد سیدمحمدرضا مدرسی مصلحی(یزدی) با یک میلیون و ۵۳ هزار و ۳۸۵ رای، از قم سید محمد سعیدی گلپایگانی با ۲۶۹ هزار و 5 رای و از مازندران نیز سید صادق پیشنمازی با ۵۹۱ هزار و ۲۸۱ رای به خبرگان راه پیدا کردند. اعرافی و مدرسی یزدی فقهای شورای نگهبان هستند.

   چند دیدار با رئیس‌جمهور منتخب
دیروز ابراهیم رئیسی میزبان شماری از شخصیت‌ها و چهره‌های لشکری و کشوری بود. محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی در دیدارهای جداگانه‌ای با ابراهیم رئیسی به گفت‌وگو نشستند و انتخاب وی به‌عنوان رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند. محمدی گلپایگانی در دیدار رئیس‌جمهور منتخب برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد. رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس دفتر مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد./ تسنیم 

این خبر را به اشتراک بگذارید