• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 29 خرداد 1400
کد مطلب : 133511
+
-

با مردم/ رئیس‌جمهور منتخب متعلق به همه مردم است


هر نامی که از صندوق به‌عنوان منتخب مردم در انتخابات دربیاید قطعا رئیس‌جمهور همه مردم است و توقع داریم به بهترین وجهی وضع موجود را مدیریت کرده و ‌بسامان برساند.
مبرا از تهران 

 مسیر ویژه دوچرخه درنظرآباد ایجاد شود
 به‌عنوان فردی که در شهرستان نظرآباد زندگی می‌کند از اینکه می‌بینم امکانات رفاهی و تفریحی مثل پارک‌ها و گردشگاه‌ها و مسیرهای دوچرخه‌سواری صرفا برای پایتخت و کلانشهرها فراهم می‌شود، احساس ناراحتی می‌کنم. مگر ما جزو این کشور نیستیم؟ تقاضا داریم مسیر ویژه دوچرخه و تفرجگاه درنظرآباد نیز ایجاد شود.
غلامی از نظرآباد

 خیابان کارون‌شمالی پر از سوسک است
به معضل سوسک‌ها در خیابان کارون‌شمالی نرسیده به خیابان آذربایجان تهران رسیدگی کنید. به‌طرز عجیبی تعداد این سوسک‌ها زیاد شده‌اند و آرامش را برهم‌زده‌اند.
 علی پلهنگ از تهران

 قیمت‌های سرسام‌آور، میوه را از سبد خانواده‌ها حذف می‌کند
همیشه با شروع هر فصل قیمت میوه نوبرانه بالا بود و به‌تدریج و با نزدیک‌شدن به پایان هر فصل، قیمت‌ها کاهش می‌یافت و در نتیجه همه اقشار مردم قادر به خرید میوه بودند. متأسفانه امسال قیمت‌ها همچنان بالاست و تمام‌شدن فصل هم تأثیری در کاهش قیمت‌ها نداشته است. چرا نظارتی بر قیمت‌ها نمی‌شود؟ 
کشتیرانی از قزوین

 پرسنل آبفای خوزستان همچنان حقوق نگرفته‌اند
پرسنل آبفای خوزستان از یک‌سال قبل و برخی حتی بیش از یک سال است حقوق نگرفته‌اند، درحالی‌که مصایب بسیاری در این مدت متحمل شدند، به‌خصوص زمانی که سیلاب، شهرهای استان را گرفته بود. بارها رایزنی کرده‌ایم و در رسانه‌ها مشکلاتمان به چاپ رسیده است اما همچنان خبری نیست، درحالی‌که مانند زمانی که حقوق می‌گرفتیم بی‌کم و کاست مشغول کاریم.
تهانی از اهواز

 هیچ برنامه‌ای برای بهبود بخش کشاورزی ارائه نشد
در مناظرات اخیر نامزدهای ریاست جمهوری، هیچ‌کدام از آقایان برنامه‌ای برای بهبود و رونق بخش کشاورزی ارائه ندادند. این در‌حالی است که رهبر فقید انقلاب امام‌خمینی(ره) همواره بر اهمیت‌ کشاورزی تأکید داشتند و آن را محور استقلال کشور معرفی می‌کردند.
محمودی از مازندران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید