• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 29 خرداد 1400
کد مطلب : 133506
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/o2gNA
+
-

کوتاه از حادثه/ دستگیری قاتلان پسر 12ساله در قشم


تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان قتل نوجوانی که جسدش با دست و پا بسته در قشم کشف شده بود به دستگیری 2متهم منجر شد. 
به گزارش همشهری، روز چهارشنبه، 26خرداد‌ماه به مأموران پلیس جزیره قشم خبر رسید که جسد پسر نوجوانی در شهرک نریمان کشف شده است. جنازه متعلق به پسری افغان و 12ساله بود و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که جنایت در محل دیگری اتفاق افتاده و قاتلان پس از خفه کردن پسر نوجوان جسد را به این محل منتقل کرده‌اند. با وجود اینکه هیچ ردی از عاملان این جنایت وجود نداشت  در ادامه تحقیقات مأموران به اطلاعاتی در این‌باره دست یافتند و در  کمتر از 24ساعت پس از کشف جسد  جوانی افغان را به اتهام دست داشتن در این جنایت در قشم دستگیر کردند. متهم ضمن اعتراف به قتل گفت که جنایت را با همدستی یکی از دوستانش مرتکب شده که قصد دارد از ایران خارج شود. با اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داد متهم دیگر که به بندرعباس گریخته و قصد داشت از طریق آنجا از کشور بگریزد دستگیر شد. 
سرهنگ مجتبی راست‌خدیو، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم گفت: متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

نسخه مرد متجاوز برای فرار از کرونا 
خرید نسخه یک رمال برای فرار از ابتلا به کرونا، ترفند مرد شیاد برای کلاهبرداری و آزار و اذیت دختر جوان بود. به گزارش همشهری، چند روز قبل دختر جوانی نزد ماموران پلیس رفت و مدعی شد که در دام سیاه یک فرد شیاد گرفتار شده است. او گفت: یک روز که از محل کارم خارج شده بودم تا به خانه بروم، سوار پژویی شدم که راننده‌اش مدعی بود مسافرکش است. او در بین راه سر صحبت را باز کرد و همان روز آشنایی ما شکل گرفت. مرد جوان خودش را محسن معرفی کرد و بیشتر حرف ما درباره وضعیت کرونا بود و من هم از ترس و وحشتم نسبت به این ویروس گفتم، چون پدر و مادرم بیمار بودند و می‌ترسیدم اگر به کرونا مبتلا شوند جانشان را از دست بدهند. 
وی ادامه داد:‌ یک‌روز محسن به من زنگ زد و گفت رمالی را می‌شناسد که نسخه‌ای معجزه‌آسا می‌نویسد. می‌گفت که هرکس نسخه او را خریده به کرونا مبتلا نشده است. به او اعتماد کردم و برای خرید این نسخه 10میلیون تومان به حساب محسن واریز کردم و او نسخه رمال را برایم خرید اما همه‌چیز دروغ بود، چون به‌خاطر وجود نسخه، دیگر مانند سابق پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردم و همین باعث شد تا هم خودم و هم دو عضو دیگر خانواده‌ام به کرونا مبتلا شویم. حتی یکی از اعضای خانواده‌ام در بیمارستان بستری شد و من هم اصلا شرایط خوبی نداشتم. در این مدت با محسن در تماس بودم و او به من دلداری می‌داد و می‌گفت وقتی حالت خوب شد سراغ رمال می‌رویم تا پول را پس بگیریم. بعد از 45روز با محسن قرار گذاشتم تا به دیدن رمال برویم. تصور می‌کردم که قرار است به خانه رمال کلاهبردار برویم اما محسن مرا به حاشیه تهران برد و در جایی خلوت و با تهدید چاقو به من تجاوز کرد و همه طلاها، پول‌ها و گوشی موبایلم را سرقت کرد و گفت که اگر از او شکایت کنم فیلم سیاهی که از من گرفته را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
شاکی گفت: آن روز محسن مرا در همان جاده خلوت رها کرد و چون به خاطر کتک‌هایش زخمی شده بودم، با کمک راننده‌ای عبوری به بیمارستان رفتم و پس از آن تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. با شکایت دختر جوان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات درباره این حادثه و شناسایی و دستگیری مرد شیاد را صادر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید